סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חברת אחסון הנתונים Weka גייסה 73 מיליון דולר

את הגיוס לסטארט-אפ שהקימו ב-2013 עומרי פלמון, מאור בן דיין ולירן צביבל הובילה היטאצ'י ונצ'רס. החברה, שגייסה עד כה 130 מיליון דולר, מפתחת מערכת אחסון מהירה לאפליקציות של בינה מלאכותית ולמידת מכונה

חברת אחסון הנתונים הישראלית ווקה (Weka) - לשעבר, WekaIO - גייסה 73 מיליון דולר בסבב D - מה שמביא את סך גיוסיה ל-130 מיליון דולר. את הסבב הרביעי של החברה הובילה Hitachi Ventures והשתתפו בו אנבידיה, מיקרון, סיסקו ו-HP Enterprise והמשקיעים הפיננסיים MoreTech Ventures, Ibex Investors ואחרים.
החברה שהוקמה ב-2013 בידי עומרי פלמון, מאור בן דיין ולירן צביבל מפתחת מערכת אחסון מהירה לאפליקציות בינה מלאכותית, למידת מכונה, אנליזה פיננסית ועוד. היא מדווחת כעת על גידול של פי 2 בהכנסותיה השנתיות ביחס לאשתקד ועל גידול של 125% במספר לקוחותיה שכיום פרוסים על 18 מדינות.
1 צפייה בגלריה
WekaIO לירן צביבל
WekaIO לירן צביבל
מנכ"ל ווקה לירן צביבל. שירותים חדשים שאי אפשר היה לדמיין
(צילום: WekaIO)
בהודעה שהוציאה החברה מסר המנכ"ל לירן צביבל כי החברה תשתמש בכספים שגייסה כדי להאיץ את הפיתוח העיסקי שלה ואת המכירות. "חברות הענק משלבות היום באופן אגרסיבי טכנולוגיה של בינה מלאכותית ושל למידת מכונה בתהליכי הליבה העסקיים שלהם, ויוצרות מוצרים ושירותים חדשים שקודם לכן אי אפשר היה אפילו לדמיין", אמר.