סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

אורקל תפתח את הדאטה סנטר שלה בישראל בקיץ הקרוב

סגן נשיא בכיר באורקל העולמית ריצ'רד פטלי, הודיע כי הקמת המרכז ע"י בינת תקשורת בהר החוצבים מתקדמת היטב. עלות הקמת הענן הוערכה בעבר בכ-200 מיליון דולר; השבוע מיקרוסופט הודיעה על פתיחת המרכז שלה בישראל ב-2022

ישראל מממשיכה להיות בלב תשומת הלב של ענקיות הטכנולוגיה והיום הכריז ריצ'רד פטלי, סגן נשיא בכיר באורקל שאחראי על אנגליה, ישראל, ועוד כמה מדינות באירופה, על פתיחתו המתקרבת של הדאטה סנטר של החברה בישראל.


בפוסט שפירסם ריצ'רד בלינקדין הוא אומר שהמשך ההקמה של הדאטה סנטר של החברה בישראל מתקדמת בקצב מצוין מאז תחילת העבודות ב-2021, והוא מעריך שבקיץ הקרוב הוא יעלה לאוויר באופן רישמי. עלות הקמת הענן הוערכה בעבר בכ-200 מיליון דולר. הדאטה סנטר של אורקל מוקם בימים אלה על ידי בינת תקשורת בהר חוצבים.
השבוע הודיעה גם מיקרוסופט על כוונתה לפתוח את הדאטה סנטר המקומי שלה בישראל בתחילת 2022. שתי החברות היו גם המפסידות במכרז הענן הציבורי של ישראל לצידה של IBM. הזוכות היו אמזון (AWS) וגוגל.
תשתיות הענן שמקימה אורקל וגם מיקרוסופט הן נדבך חשוב ביותר לתעשיה המקומית שאם ברצונה לפתח שירותים מבוססי ענן, הרי שכל המידע חייב להיות בשרתים מקומיים כמו שמקימים כיום שתי הענקיות.

1 צפייה בגלריה
מטה Oracle אורקל רדווד סיטי  קליפורניה עמק הסיליקון 2
מטה Oracle אורקל רדווד סיטי  קליפורניה עמק הסיליקון 2
מטה אורקל, רדווד סיטי קליפורניה
(צילום: שאטרסטוק)