סוף עידן: מיקרוסופט סוגרת היום את שירות שיחות הווידיאו סקייפ
בהתאם להודעה שפרסמה החברה בפברואר, פלטפורמת שיחות הווידיאו נסגרה רשמית. במיקרוסופט יתמקדו עכשיו באפליקציית טימס החינמית שלה. מיקרוסופט רכשה את סקייפ ב-2011 תמורת 8.5 מיליארד דולר, ובשיאה היו לה יותר מ-405 מיליון משתמשים
סופו של עידן. מיקרוסופט סוגרת היום (ב') רשמית את פלטפורמת שיחות הווידיאו סקייפ, זאת בהתאם להודעה שפרסמה בנושא בפברואר. לפי החברה, ההתמקדות תהיה כעת באפליקציית טימס החינמית שלה.
כחלק מהמהלך הפסיקו בחברה למכור אשראי לסקייפ, אך ציינו כי מנויים קיימים יוכלו להמשיך ולהשתמש בשירות עד סוף מחזור התשלום שלהם.
מיקרוסופט רכשה ב-2011 את סקייפ, שנוסדה על ידי יאנוס פריס וניקלס זנסטרום באסטוניה, תמורת 8.5 מיליארד דולר. זאת לאחר שב-2005, במהלך חילופי הבעלויות עליה, נרכשה החברה על ידי איביי ב-2.6 מיליארד דולר. "סקייפ הייתה חלק אינטגרלי בעיצוב התקשורת המודרנית ותמכה באינספור רגעים משמעותיים, ואנחנו גאים להיות חלק מהמסע", מסר בפברואר ג'ף טפר נשיא מיקרוסופט לאפליקציות ופלטפורמות.
שירות סקייפ זכה לתשומת לב בשנות ה-2000 בזכות האפשרות שנתן לאנשים לשוחח מבלי לשלם לחברות הטלפון, וב-2008 עמד מספר המשתמשים בו על יותר מ-405 מיליון. אך על אף ההצלחה הגדולה שנחלה הוא החולף בשנים האחרונות באפליקציות כמו זום, ווטסאפ וטימס. מיקרוסופט השיקה את טימס ב-2016 והיא נחשבת כיום לאחת הפלטפורמות הפופולריות לתקשורת במקומות עבודה עם יותר מ-320 מיליון משתמשים. כעת לאחר הפסקת השירות של סקייפ מתכוונים במיקרוספט להגדיל את ההשקעה בטימס.































