סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מייסדי מליו Melio מימין זיו פז מתן בר אילן אטיאס
מייסדי מליו Melio מימין זיו פז מתן בר אילן אטיאס (צילום: Melio )

יוניקורן הפינטק מליו פיטר 60 עובדים - מרביתם בארה"ב

מרבית המפוטרים מצוותי המכירות של החברה בארה"ב. מליו: "אנו עושים את הפרידה במקביל להמשך ההתרחבות המהירה של צוותי הפיתוח והמוצר בישראל והתרחבות לקומות נוספות במגדלי חג׳ג׳ עד סוף השנה אשר יאפשרו גדילה של יותר מ-300 אנשים"

יוניקורן הפינטק מליו פיטר 60 עובדים, מרביתם בארצות הברית. החברה שהוקמה על ידי מתן בר, זיו פז ואילן אטיאס גייסה בספטמבר שנה שעברה 250 מיליון דולר לפי שווי של 4 מיליארד דולר.
ממליו נמסר ש"על רקע שינויים בסדרי העדיפויות של החברה, נאלצנו לקבל את ההחלטה הקשה להיפרד מכ-60 עובדים, רובם המוחלט בצוותי המכירות שלנו בארצות הברית. זהו כמובן יום קשה שבו אנו נפרדים מאנשים קרובים אלינו ולכן עושים כל מה שביכולתנו לדאוג לעובדים שהושפעו מהשינוי. בכלל זה הצענו להם להגיש מועמדות לתפקידים אחרים בחברה שאליהם אנחנו ממשיכים לגייס.
"אנו עושים זאת במקביל להמשך ההתרחבות המהירה של צוותי הפיתוח והמוצר בישראל והתרחבות לקומות נוספות במגדלי חג׳ג׳ עד סוף השנה אשר יאפשרו גדילה של יותר מ-300 אנשים (כמעט פי 2 מכמות האנשים היום בישראל). כל זאת על מנת להיות מסוגלים לתמוך בהזדמנויות הטכנולוגיות והשותפויות העסקיות שאנו מחויבים אליהן".
מליו היא לא חברת הטכנולוגיה היחידה שהודיעה על פיטורים היום. מוקדם יותר היום דווח כי חברת הווידאו הארגוני קלטורה מפטרת 10% מכח האדם שלה, שהם כ-80 עובדים. מבין המפוטרים, 30 יהיו מהמרכז בישראל שמעסיק 450 עובדים. את ההודעה על הקיצוץ והארגון מחדש פרסמה קלטורה יחד עם דוחות כספיים פושרים והפחתת תחזית להמשך השנה. בנוסף, חברת בניית אתרי האינטרנט WIX, שמעסיקה כיום כ-6,000 עובדים, מפטרת כ-100 עובדים, מרביתם בחו"ל. מהחברה, שתפרסם מחר את דוחותיה הרבעוניים, לא נמסרה תגובה.