סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חברת דילהאב הישראלית גייסה 60 מיליון דולר לניהול מכירות דיגיטליות

דילהאב מפתחת טכנולוגיית CPQ שמקצרת את תהליכי הקנייה ויוצרת התנהלות חדשה בין קונה למוכר. את הגיוס הנוכחי הובילה קרן ההשקעות Alpha Wave Ventures, והוא מביא את סך ההשקעות בחברה ל-90 מיליון דולר

חברת דילהאב (DealHub) גייסה 60 מיליון דולר, בהובלת קרן ההשקעות Alpha Wave Ventures. סבב זה, ביחד עם סבבים קודמים ממשקיעים קיימים, מביא את סך ההשקעות בחברה ל-90 מיליון דולר. ההשקעה תשמש להמשך פיתוח טכנולוגיות לשוק המכירות CPQ, להרחבת מערך השותפויות האסטרטגיות ועוד.
דילהאב הוקמה ב-2014 על ידי המנכ"ל אייל אלבכרי, אייל אורגיל (Chef Revenue Officer) ואלון לובין (מנהל טכנולוגיות ראשי) במטרה לייצר פתרון ענן לניהול תהליכי מכירה. בארבע השנים האחרונות החברה גדלה בכ-250% קצב גידול שנתי. לחברה שני משרדים מרכזיים, באוסטין שבטקסס ובישראל, שבהם מועסקים בסך הכל כ-200 עובדים.
דילהאב מפתחת טכנולוגיית CPQ: configure, price, quote. תהליכים אלה הם בדרך כלל תהליכי B2B ארוכים ומייגעים, עם המון מקום לטעויות. המוצר של דילהאב מקצר את תהליכי הקנייה ויוצר התנהלות חדשה בין קונה למוכר. בנוסף יש לחברה DealRoom דיגיטלי, שהוא בעצם מרכז של כל המידע, המסמכים והשלבים בתהליך המכירה.
"בשל דינמיקת השוק המאתגרת, בכירים בחברות חייבים לפעול להבטחת צמיחה מתמשכת וניתנת לחיזוי של הכנסות", אמר המנכ"ל אייל אלבכרי. "הגישה שלנו חדשנית במובן זה שהיא רותמת יכולת התאמה בזמן אמת, שקיפות ושיתופי פעולה להנעת גידול במכירות".