סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מייסדי DigitalOwl מימין יובל מן מנכ"ל ו עמית מן  CTO
מייסדי DigitalOwl. מימין: יובל מן מנכ"ל ועמית מן CTO. החברה מעסיקה 70 עובדים בישראל ובארה״ב (צילום: DigitalOwl )

הסטארט-אפ DigitalOwl גייס 12 מיליון דולר מ-RGA - חברת ביטוח רפואי מהגדולות בעולם

החברה שהקימו האחים יובל ועמית מן פיתחה פלטפורמה לניתוח וסיכום של תיקים רפואיים. חברת ביטוח המשנה האמריקאית תשלב אותה במערכות שלה; העסקה מביאה את סך גיוסי ההון ל-38 מיליון דולר, בין המשקיעים: אמנון שעשוע ומנורה מבטחים

הסטארט-אפ DigitalOwl, המפתח פלטפורמה שמשמשת חברות ביטוח לניתוח עומק וסיכום של תיקים רפואיים, גייס 12 מיליון דולר.
העסקה היא השקעה אסטרטגית של RGA האמריקאית, מבטחת המשנה מהגדולות בעולם, המתמחה בביטוחי חיים ובריאות, שתשלב את הטכנולוגיה של DigitalOwl במערכות ליבת החיתום שלה במסגרת שותפות גלובלית ארוכת טווח.
העסקה מביאה את סך גיוסי ההון של החברה ליותר מ-38 מיליון דולר מאז הקמתה, בין משקיעי החברה בסבבים הקודמים נמנים Insight Partners, Fusion, Ibex Investors, אמנון שעשוע ומנורה מבטחים.
החברה הוקמה ב-2018 על ידי שני אחים, יובל מן, מנכ"ל החברה, ועמית מן, סמנכ"ל טכנולוגיה המתמחה בתחום הבינה המלאכותית. כיום החברה מעסיקה 70 עובדים בישראל ובארה״ב.


הפלטפורמה של DigitalOwl מאפשרת לחברות ביטוח לשפר את המהירות והיעילות של ניתוח מסמכים רפואיים וסיכום תיקים. כיום, אנשי מקצוע בעלי הכשרה מורכבת סוקרים באופן ידני עשרות מיליוני תיקים רפואיים עבור חברות ביטוח, שהם מקבלים החלטות בעלות חשיבות רבה עבור החברה והלקוחות. הטכנולוגיה של DigitalOwl פותרת בעיה זו על ידי קריאה, סיכום וניתוח אוטומטי של רשומות רפואיות עבור חברות ביטוח ועו"ד, בזמן אמת ובדיוק מירבי .
יובל מן, מנכ"ל DigitalOwl: "ההשקעה האסטרטגית והשותפות הגלובלית נחתמו על רקע צמיחה של 500% שעשינו בתחום ביטוחי החיים בשנה שעברה. כבר היום הטכנולוגיה שפיתחנו נותנת מענה לחוסר יעילות שפוקד את תהליך חיתום ביטוח החיים במשך עשרות שנים. כעת, בעזרת העבודה הצמודה עם RGA, נפעל להמשך פיתוח פתרונות שיובילו את הטרנספורמציה הדיגיטלית הדרושה בענף. אנחנו מאוד מאמינים בשיתופי פעולה עם ארגונים מובילים בשוק היעד שלנו. כך גם פעלנו בתחילת הדרך, שמנורה מבטחים הפכו למשקיע הראשון של החברה. מוצר מצויין מורכב מטכנולוגיה מתקדמת, בשילוב עם ידע מקצועי בתחום בו הוא פועל."