סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

תימור ארבל-סדרס מונתה למנכ"לית לאומיטק

תחליף בתפקיד את יפעת אורון, שכיהנה בו במהלך שבע השנים האחרונות. כמנהלת זרוע בנקאות ההייטק של קבוצת לאומי, היא תהיה כפופה לרונן אגסי, ראש החטיבה העסקית. אגסי: "ארבל-סדרס תמשיך לבסס את לאומיטק כבית הפיננסי של תעשיית ההייטק הישראלית"

תימור ארבל-סדרס מונתה לתפקיד מנכ"לית לאומיטק, זרוע בנקאות ההייטק של קבוצת לאומי. ארבל-סדרס מחליפה את יפעת אורון, שכיהנה בתפקיד במהלך שבע השנים האחרונות. ארבל-סדרס תהיה כפופה לרונן אגסי, ראש החטיבה העסקית בלאומי. אורון פרשה לניהול ההשקעות של קרן בלקסטון בישראל.
תימור מגיעה ללאומי לאחר מגוון של תפקידים ניהוליים בכירים בעולם ההייטק, ביניהם שותפה מנהלת בקרן Viola Credit, זרוע האשראי של קבוצת Viola. בתפקידה האחרון שימשה תימור כמנהלת התפעולית (COO) של EverC, חברת סטארט-אפ ישראלית העוסקת בתחום הפינטק וניהול סיכוני מסחר ברשת.
תימור ארבל-סדרס הינה בוגרת תואר ראשון בהצטיינות בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון, ובוגרת תואר שני במנהל עסקים (עם התמחות במימון ואסטרטגיה) מביה"ס למנהל עסקים ESADE שבספרד.
1 צפייה בגלריה
תימור ארבל סדרס
תימור ארבל סדרס
תימור ארבל-סדרס
(צילום: תמוז רחמן)
רונן אגסי, ראש החטיבה העסקית בלאומי, אשר אחראי על פעילות לאומיטק: "תימור מביאה עימה שנות ניסיון רבות בעולם ההייטק, הן בצד הפיננסי, הן בצד הלקוחות והן בצד האסטרטגיה. אין לי ספק שהיא תצעיד את לאומיטק קדימה ותמשיך לבסס אותה כבית הפיננסי של תעשיית ההייטק הישראלית, לאחר שכבר כיום אנו משרתים את מרבית חברות הסטארט-אפ הישראליות, הפועלות בארץ ובחו"ל".