סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

דיג סקיוריטי גייסה מענקית הסייבר קראודסטריייק

החברה הישראלית פיתחה פלטפורמה שמגיבה באופן מיידי לאיומים על נתונים בענן ועוצרת מתקפות של האקרים. המנכ"ל דן בנימין: "הטכנולוגיה שלנו מייצרת פתרון חדשני, מקיף ומותאם אישי, שמבטיח כי נתוני החברות יהיו מוגנים ברמה הגבוהה ביותר"

חברת הסייבר הישראלית דיג סקיוריטי (Dig Security) גייסה 11 מיליון דולר בסבב סיד. החברה הוקמה בשנת 2021 על ידי המנכ"ל דן בנימין, סמנכ"ל הטכנולוגיות גד אקוקה ועידו עזרן, מנהל מחקר ופיתוח. שלושת המייסדים בוגרי יחידות טכנולוגיות בצבא ובעלי ניסיון עשיר בתעשייה. החברה מעסיקה היום כ-30 עובדים בתל אביב בתחומים של אבטחת מידע, מחקר ופיתוח, ומתכננת להגדיל משמעותית את מספר עובדיה עד סוף השנה.
הפלטפורמה שפיתחה Dig מזהה, מנתחת ומגיבה באופן מיידי לכל איום על נתונים בענן, מפעילה התראות על פעילות חשודה או חריגה ועוצרת התקפות, הסתננות או שימוש לרעה בנתונים של החברה.
המנכ"ל, דן בנימין: "שוחחתי עם יותר מ-100 מנהלי אבטחת מידע ובכל פעם שמעתי את אותה הבעיה – חברות כיום לא יודעות אילו נתונים יש להן בענן, היכן בדיוק הנתונים נמצאים והכי חשוב – כיצד יוכלו להגן עליהם. הטכנולוגיה של Dig מייצרת פתרון חדשני, מקיף ומותאם אישי, שמבטיח כי נתוני החברות יהיו מוגנים ברמה הגבוהה ביותר. סבב הגיוס הראשון יאפשר לנו להמשיך ולהרחיב את הפעילות שלנו, ולקחת את החברה לשלב הבא במסע הצמיחה שלה".
1 צפייה בגלריה
צוות דיג סקיוריטי
צוות דיג סקיוריטי
צוות דיג סקיוריטי
(צילום: סטודיו זום 18)
את סבב הגיוס הובילה Team8 Capital ואליה הצטרפו כמשקיעות אסטרטגיות ענקית הסייבר האמריקאית CrowdStrike, בהשקעה ראשונה מצידה בחברה ישראלית וחברת CyberArk לצד Merlin Ventures. בסבב הגיוס השתתפו גם מספר אנג'לים דוגמת ניר פולק, ממייסדי Exabeam, ניצן שפירא, ממייסדי Epsagon ותום קיללאיה, יו"ר MongoDB.