סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
ChatGpt בינה מלאכותית
ChatGpt (צילום: T.Schneider/Shutterstock)

עוד שלב בדרך למעלה: אפליקציית ChatGPT הושקה באייפון

חברת הבינה המלאכותית OpenAI השיקה את הצ'טבוט בחנות האפליקציות של אפל; בקרוב תעשה זאת גם באנדרואיד; לפי שעה, השירות זמין רק בארה"ב

חברת הבינה המלאכותית OpenAI השיקה אפליקציה של הצ'טבוט ChatGPT המיועדת למכשירי האייפון של אפל, כך מסרה היום (ה') מנהלת הטכנולוגיות הראשית של החברה מירה מוראטי. לדבריה, גרסה המיועדת לאנדרואיד תצא בקרוב.
מדובר באפליקציה הרשמית הראשונה של ChatGPT, שזכתה מאז השקתה בשנה שעברה למעל 100 מיליון משתמשים ואילצה את העולם הטכנולוגי להסתגל ולהשקיע בתחום בינה המלאכותית. יש לציין, כי כיום באנדרואיד יש אפליקציות רבות שמתחזות לה.
OpenAI מסרה שהאפליקציה יכולה לענות על שאלות כמו "מהן מתנות יום הולדת מיוחדות עבור אמי חובבת הקפה" או איך לסרב בנימוס להזמנה לצאת להופעה.
את הצ'טבוט ChatGPT היה ניתן למצוא עד היום באתר החברה, והחנות של אפל כוללת כמה אפליקציות שמשתמשות בתוכנה של OpenAI. אולם לא היה מדובר עד כה באפליקציה של החברה עצמה.
מוראטי מסרה שאת האפליקציה ניתן להוריד לפי שעה רק בארה"ב. היא חינמית, אך היא כוללת אפשרות תשלום של 20 דולר לחודש של ChatGPT Plus - שירות של OpenAI שמאפשר פיצ'רים נוספים.