סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חיזוק מהיציע הווירטואלי: הליגה האיטלקית בכדורגל נכנסת למטאוורס

במשחק שיתקיים הערב בסריה A בין מוליכת הטבלה מילאן לפיורטינה יוכלו לצפות תושבי המזרח התיכון ואפריקה מתוך "חדר" שנמצא בפלטפורמת נמסיס במטאוורס, אותה מפעילה הליגה האיטלקית. עכשיו רק נשאר למילאן לנצח

ליגת הכדורגל האיטלקית, הסריה A, נכנסת למטאוורס. בסוכנות הידיעות רויטרס דיווחו כי המשחק שיתקיים היום בסן סירו בין מילאן, מובילת הטבלה, לפיורנטינה, יהיה משחק הכדוגל הראשון שאוהדים באפריקה ובמזרח התיכון יוכלו לצפות בו "מחדר של סריה A בפלטפורמת נמסיס במטאוורס" (Serie A room in The Nemesis metaverse).
מטאוורס הוא מונח כללי למדי, שלרוב מתייחס לעולמות וירטואליים משותפים שהגישה אליהם היא דרך האינטרנט. המונח מתייחס למרחבים דיגיטליים שנראים יותר מציאותיים הודות לשימוש במציאות וירטואלית (VR) או מציאות רבודה (AR).
1 צפייה בגלריה
אצטדיון סאן סירו מילאן
אצטדיון סאן סירו מילאן
אצטדיון סאן סירו מילאן
(צילום: AP)
במהלך המשחק הערב של מילאן, שהוא חלק מהמסע של הקבוצה לזכייה באליפות ראשונה מאז 2011, המשתמשים יוכלו לתקשר עם המאפיינים השונים בחדר המוקדש למשחק. "בחרנו להיות הראשונים לשדר משחק כדורגל במטאוורס כי אנחנו מאמינים שחזית ההמצאות הטכנולוגיות היא חשובה במיוחד לליגה מודרנית כמו הסריה A", הגיב מנכ"ל הליגה לואיג'י דה סיירבו. "המזה"ת וצפון אפריקה מייצגים אזור אסטרטגי עבורנו הודות לנוכחות הדומיננטית של בני דור ה-Z ולנטייה שלהם לקבל התפתחויות חדשות".
בליגה הדגישו כי זו רק תחילת שיתוף הפעולה עם חברת טכנולוגיית הבלוקצ'יין, ConsenSys ופלטפורמת הגיימינג The Nemesis.