סגור
גיימריסט הפניה חדשה גג עמוד דסקטופ

גיימריסט
התגעגעתם? משחקי הגיימבוי יעשו בקרוב קאמבק בשירות המקוון של נינטנדו

על פי דיווחים, המשחקים של הקונסולה הפופולרית יהיו זמינים דרך "סוויץ' אונליין", שבו נמצאים כיום משחקים מקונסולות ה-NES וה-SNES הישנות. הגיימבוי הוא בין הקונסולות הכי נמכרות בכל הזמנים: כ-120 מיליון יחידות מאז שהושק ב-1989

קטלוג המשחקים של נינטנדו הוא בין הגדולים ביותר בתעשיית הגיימינג, עם משחקים שנפרשים על פני חמישה עשורים. כמה מהפופולריים ביותר בהם - כמו "דונקי קונג", "ד"ר מריו" ו"פוקימון אדום וכחול" - היו זמינים לבעלי גיימבוי בין השנים 1989 ל-2003. על פי דיווח ב"יורוגיימר" (Eurogamer), הם ישובו בקרוב לחיקם של מעריצים מושבעים דרך שירות המשחקים המקוון של נינטנדו, סוויץ' אונליין (Switch Online).
שירות המשחקים של נינטנדו מציע שמירת משחקים בענן וגישה למשחקים רבי-משתתפים באינטרנט. השירות מציע כיום יותר ממאה משחקי רטרו - כמו "האגדה של זלדה" ו"האחים סופר מריו" - שיצאו במקור לקונסולות הישנות של נינטנדו, ה-NES וה-SNES. על פי דיווחים מהשבוע, גם קטלוג המשחקים של הגיימבוי, אולי קונסולת המשחק הניידת הפופולרית ביותר אי פעם, יצטרף בקרוב לשירות המקוון - שעוד לא זמין כאן בישראל. עוד לא ברור מתי המשחקים הללו יעלו לסוויץ' אונליין. כצפוי, נינטנדו שומרת כרגע על מעטה סודיות. בתגובה על הדיווחים, החברה מסרה לאתר The Verge: "אין לנו מה להכריז בנושא זה".
1 צפייה בגלריה
קונסולת הגיימבוי עם טטריס
קונסולת הגיימבוי עם טטריס
קונסולת הגיימבוי עם טטריס
(Unsplash)
למי שבמקרה התגורר מתחת לסלע מאז שנות ה-80, הגיימבוי היא אחת הקונסולות הנמכרות ביותר בכל הזמנים: כמעט 120 מיליון יחידות של הקונסולה הניידת נמכרו מאז שהושקה הגרסה הראשונה בשנת 1989. הגיימבוי גם הכיר לעולם את "פוקימון", שהפך למותג פופולרי בפני עצמו - כמעט 32 מיליון עותקים של המשחק המקורי נמכרו מאז שיצא בשנת 1996. אבל המשחק הכי נמכר בתולדות הקונסולה היה הרבה יותר פשוט: המשחק "טטריס" לגיימבוי מכר יותר מ-35 מיליון עותקים.