סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

קרן הסייבר הישראלית סייברסטארטס גייסה בכיר בארמיס

קרטיס סימפסון, מנהל אבטחת המידע של ארמיס, מגיע לקרן התומכת בסטארט-אפים בתחילת דרכם עם ניסיון של 20 שנה כמנהל בכיר בתחומי האבטחה. בסייברסטארטס הוא יכהן בתפקיד מנהל התאמת מוצר-שוק

קרן הסייבר הישראלית סייברסטארטס גייסה את קרטיס סימפסון, בכיר בחברת ארמיס הישראלית, לשורותיה. במסגרת פעילותו בקרן, יתמוך קרטיס בתהליך התאמת מוצר-שוק (Product Market Alignment) תחת תפקיד של Chief of Product Market Alignment.
תהליך התאמת המוצר לשוק הוא ליבת הפעילות של רוב מיזמי הסייבר בשנים הראשונות, כשהיכולת להגיע למוצר שפותר את הבעיה בשוק באופן יעיל, במינימום זמן ובמינימום שינויי מסלול, מאפשרת למיזמים אלה לפרוץ לשוקי המטרה שלהם מוקדם יותר, להוביל בהם, להגיע ליותר לקוחות ולצבור יותר הכנסות מהממוצע בתעשייה.
קרטיס מביא עמו לסייברסטארטס יותר מ-20 שנות ניסיון בתחומי המחשוב והאבטחה כמנהל בכיר. בין השאר, הוא היה אחראי להובלת תוכניות סייבר ברמה עולמית ב-Sysco, חברת Fortune 100. במקביל לתפקידו החדש בחברה הוא ימשיך לכהן בתפקיד מנהל אבטחת המידע של ארמיס, שלאחרונה גייסה לפי שווי של 3.4 מיליארד דולר. בארמיס קרטיס הוא חבר הנהלה ואחראי על טכנולוגיית מידע ועל פונקציות אבטחת המידע.
1 צפייה בגלריה
קרטיס סימפסון
קרטיס סימפסון
קרטיס סימפסון. יישאר עם רגל אחת בארמיס
(צילום: ארמיס)
סייברסטארטס, המנוהלת על ידי גילי רענן וליאור סיימון, משקיעה בחברות סייבר בשלבים המוקדמים ביותר שלהן, לפני רעיון מגובש אבל עם צוותי יזמים מובחרים. הקרן מנהלת 150 מיליון דולר שגויסו בעיקר מהיזמים הסדרתיים המצליחים ביותר בתחום הסייבר העולמי, בהם היזם של פאלו אלטו ניר צוק, היזמים של צ׳ק פוינט שלמה קרמר ומריוס נכט, מנכ״ל סימאנטק לשעבר אנריקה סאלם והיזם של סייברארק אודי מוקדי. הקרן, שנוסדה לפני כשלוש שנים, השקיעה עד כה ב-13 חברות, בהן פיירבלוקס, Wiz, טרנסמיט, נוניים, ו-Axis.