סגור
גיימריסט הפניה חדשה גג עמוד דסקטופ

גיימריסט
יוצרת "פורטנייט" תתרום לאוקראינה את כל הכנסותיה בשבועיים הקרובים

ההכנסות של אפיק גיימס ייתרמו לארבעה ארגונים הומניטריים המסייעים לאוכלוסייה האוקראינית. גם מיקרוסופט הודיעה כי תתרום לצדקה את העמלות שהיא גובה מ"פורטנייט" בחנות המשחקים שלה. שתי חבילות משחקים המגייסות תרומות למען אוקראינה צברו עד כה כ-14 מיליון דולר

אפיק גיימס (Epic Games), יוצרת המשחק "פורטנייט", הודיעה היום (א') כי תתרום למען ארגונים הומניטריים הפועלים באוקראינה את כל הכנסותיה, מ-20 במרץ עד 3 באפריל, כלומר המרת כסף ל-V-Bucks (שער החליפין הווירטואלי של פורטנייט), חבילות תוכן ומינויים יועברו לעמותות באוקראינה. אפיק ציינה בפרט כי קנייה ב-V-Bucks במשחק עצמו לא תיחשב כתרומה, משום שזה שימוש בכסף שאינו אמיתי.
אפיק ציינה כי מיקרוסופט הצטרפה ליוזמה. העמלות שהיא גובה על מכירות פריטי פורטנייט בחנות של מיקרוסופט ייתרמו גם הן לארבעה ארגונים הומניטריים: יוניסף (קרן האו"ם לילדים), תוכנית המזון העולמית של האו"ם, נציבות האו"ם לפליטים ו-Direct Relief. החברה אמרה כי היא תוסיף ארגונים נוספים בשבועות הקרובים. אפיק הבטיחה כי היא תשלח את התרומות מהר ככל האפשר: "אנחנו לא מחכים שהכספים יעברו בשירותי התשלומים, מה שעשוי לקחת כמה ימים. כאשר התשלום מדווח, אנחנו נעביר ישירות לארגונים ההומניטריים סכום זהה לסך העסקה".
חברות גיימינג הצליחו לגייס בתקופה האחרונה מיליוני דולרים לרווחת אוכלוסיית אוקראינה. חבילה בת כאלף משחקים לתרומה מאת חנות המשחקים Itch.io הצליחה לגייס יותר מ-6 מיליון דולר מוקדם יותר החודש בתוך כעשרה ימים. אתר הצדקה Humble Bundle מציע חבילת משחקים נוספת הכוללת כ-120 משחקים, כמו Back 4 Blood, Pathfinder ו-Metro Exodus. החבילה מוצעת למכירה עד 25 במרץ ועולה 40 דולר. היא גייסה עד כה כמעט 8 מיליון דולר מ-180 אלף תורמים.