סגור
רונן סמואל מנכ"ל קורנית דיגיטל
רונן סמואל מנכ"ל קורנית דיגיטל (צילום: כפיר זיו)

אחרי הדו"חות החלשים – סבב פיטורים נוסף בקורנית דיגיטל

החברה פיטרה בימים האחרונים כ-20 מעובדיה בישראל. הפיטורים מתווספים לסבב נוסף שהחברה עשתה בקיץ, במסגרתו פוטרו כ-30 מתוך כ-900 עובדיה. סביבת הריבית והאינפלציה המשתוללת מקשות על קורנית לעמוד ביעדים שסימנה, הכוללים קביעת כללי משחק חדשים בשוק הטקסטיל

חברת קורנית דיגיטל פיטרה בימים האחרונים כ-20 מעובדיה בישראל, כך נודע ל"כלכליסט". הפיטורים מהימים האחרונים מתווספים לסבב פיטורים נוסף שהחברה עשתה בקיץ האחרון, במסגרתו פוטרו כ-30 מתוך כ-900 עובדיה.
קורנית דיגיטל נסחרת בנאסד"ק ועוסקת בפיתוח ובייצור של מכונות להדפסה דיגיטלית על מוצרי טקסטיל. החברה, כמו גם המנכ"ל שלה, רונן סמואל סירבו למסור תגובה על סבבי הפיטורים שהובילה במהלך החודשים האחרונים.
לאחרונה טענה החברה כי החשיפה של לקוחותיה להשפעות מאקרו כלכליות משפיעה גם על פעילותה, וכתגובה למצב זה היא נוקטת בצעדים להפחתת הוצאות ויוזמות אחרות שתוכננו מוקדם יותר השנה. זאת, תוך התאמת פעילותה העסקית למצב השוק בטווח הזמן הקרוב.
לפני כ-3 שבועות היא פרסמה את הדו"חות שלה לרבעון השלישי שאותו היא סיימה עם הפסד של כמעט 11 מיליון דולר. הכנסותיה ברבעון הסתכמו בכ-70 מיליון דולר, ירידה של 23% לעומת הרבעון המקביל.
סביבת הריבית והאינפלציה המשתוללת מקשות על קורנית לעמוד ביעדים שסימנה, הכוללים קביעת כללי משחק חדשים בשוק הטקסטיל ביעדים שסימנה בשוק הטקסטיל - באמצעות מכונות מתקדמות המאפשרות לייעל משמעותית את תהליכי הייצור, ואף מאפשרות פרסונליזציה של מוצרים. זאת, תוך הפחתת הזיהום הסביבתי שנגרם מפעילות אינטנסיבית של ייצור מוצרי טקסטיל והתגברות על קשיים בשרשראות האספקה בעולם.