סגור
צ'רי אומודה 5 Omoda 5
צ'רי אומודה 5 (צילום: יצרן)

מאומודה 5 ועד טיגו 8 פרו: אלו דגמי צ'רי שיגיעו בקרוב לישראל

קבוצת קרסו, יבואנית צ'רי, חשפה את הדגמים שצפויים להגיע לישראל בסוף 2022. בשלב זה, ההיצע אינו כולל דגמים חשמליים והיברידיים, שצפויים להתווסף בעתיד. דגמים אלו קיבלו תקינה אירופית, כלומר לא חלה עליהם מגבלת יבוא

אומודה 5, טיגו 7 פרו וטיגו 8 פרו - אלו דגמי צ'רי שיגיעו לישראל לקראת סוף השנה, כך לפי הודעת היבואנית קרסו. בשלב זה, ההיצע אינו כולל דגמים חשמליים והיברידיים.
האומודה 5 (Omoda 5) הוא רכב כביש שטח שאורכו 4.4 מטרים. הוא מצויד במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים. לצד האומודה 5, ישווק בישראול גם הטיגו 7 פרו (Tiggo 7 Pro), רכב כביש שטח שיצויד גם הוא במנוע בנפח 1.6 ליטרים ואורכו 4.5 מטרים, והטיגו 8 פרו, רכב כביש שטח בכיר יותר שמצויד גם הוא במנוע בנפח 1.6 ליטרים ואורכו 4.7 מטרים.
1 צפייה בגלריה
 מימין: צ'רי טיגו 8 פרו וצ'רי טיגו 7 פרו
 מימין: צ'רי טיגו 8 פרו וצ'רי טיגו 7 פרו
מימין: צ'רי טיגו 8 פרו וצ'רי טיגו 7 פרו
(צילום: יצרן)
הודעתה של קבוצת קרסו מתפרסמת לאחר שדגמים אלה קיבלו תקינה אירופית, כלומר אין על דגמים אלה מגבלת כמות יבוא. לפי היבואנית, בעתיד יתווספו גם דגמים חשמליים והיברידיים.
כניסה של צ'רי לשוק הרכב הישראלי עם מחירים תחרותיים עשויה לסתום "חור" שנוצר בשוק בימים אלה לנוכח העובדה שיצרני הרכב המערביים סובלים ממחסורים ובעיות אספקה, מה שיהפוך את צ'רי למכונית אידיאלית עבור ציי רכב. כמו כן, במהלך זה תהפוך קבוצת קרסו לאחת היבואניות היחידות בישראל שמחזיקה בידיה זיכיון למכונית סינית ועתידה לשווק בארץ דגמים מתוצרת סינית, אך ללא דגמים חשמליים בהיצע.