סגור

הסערה השתלמה? כמה עלה הקמפיין של תע"א, וכמה קו״ח הגיעו לחברה

קמפיין הגיוס של התעשייה האווירית, במסגרתו היא מנסה להגחיך עבודה בסטארט-אפים אזרחיים לעומת עבודה "עם משמעות" בתעשיות הביטחוניות מוכיח את עצמו. היום קיבלה החברה פי 4 יותר קורות חיים של מועמדים מביום רגיל בדרך לאיוש 600 משרות טכנולוגיות פתוחות

הסערה שיצר ברשתות החברתיות קמפיין הגיוס של התעשייה האווירית הועילה לחברה: מרכז הגיוס של החברה קיבל היום 600 קורות חיים למשרות המוצעות, פי 4 מאשר ביום רגיל.
הקמפיין, שעלה בארבעה שלטי חוצות ברחבי הארץ וברשתות החברתיות, מציג מספר עובדים ומשווה בין מציאות שבה היו עובדים בחברות היי טק אזרחיות לעומת עבודה בתע"א, תוך הגחכה של העבודה האזרחית לעומת העבודה בתעשייה הביטחונית שמוצגת כבעלת משמעות רבה יותר.
2 צפייה בגלריה
מתוך הקמפיין לגיוס עובדים של התעשייה האווירית
מתוך הקמפיין לגיוס עובדים של התעשייה האווירית
מתוך הקמפיין לגיוס עובדים של התעשייה האווירית
(תע"א)

2 צפייה בגלריה
מתוך הקמפיין לגיוס עובדים של התעשייה האווירית
מתוך הקמפיין לגיוס עובדים של התעשייה האווירית
מודעה נוספת בקמפיין של תע"א לגיוס עובדים
(תע"א)
"ריספקט לרון, שגורם לאלפים להתמכר לפוקר באינטרנט", מציגה מודעה אחת וקוראת "אל תהמרו על הקריירה, בואו לעבוד בפרויקט בראשית 2", פרויקט החללית הישראלית הבאה לירח שתבנה תע"א עבור עמותת SpaceIL.
"רספקט לעלמה, שבזכותה אלפי ילדים מכורים למשחקי מחשב", קוראת מודעה אחרת ומציעה "אל תשחקו על הקריירה שלכם, בואו ליירט טילים מחוץ לאטמוספירה".
התעשייה האווירית, כמו רפאל ואלביט, התמודדה בשנתיים האחרונות עם גל עזיבות של עובדי טכנולוגיה שקיבלו הצעות שכר משופרות מחברות היי טק אזרחיות.
אולם בשבועות האחרונים עם הירידות בשוק ההון, וההבנה שחברות ההיי טק יתקשו להמשיך במדיניות הגיוס הנוכחית ואף יקצצו בתנאים ובמשרות, מנסות התעשיות הביטחוניות להבליט את היציבות התעסוקתית בהן. בחברה יש כעת 600 משרות טכנולוגיות פתוחות.
בכיר בתע"א אמר היום כי הקמפיין עלה לחברה כ-200 אלף שקל, וכי הוא תוכנן מראש עוד לפני נפילת מניות חברות הטכנולוגיה.