סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

התוכן הנצפה ביותר בשירותי הסטרימינג ברבעון החולף: "קודה" של אפל TV+

הסרט, זוכה האוסקר, מציב את שירות הזרמת הווידאו של אפל במקום הראשון בדירוג 50 הסרטים והסדרות הנצפים ביותר בשלושת החודשים האחרונים - מעל כל התכנים של נטפליקס, אמזון, הולו ודיסני+. סדרת המתח Severance, גם היא של אפל TV+, במקום השלישי

יותר אנשים צפו בסרט "קודה" של שירות הסטרימינג אפל TV+ מאשר בכל סרט או סדרה אחרת בשירותי הסטרימינג בשלושת החודשים הראשונים של השנה, כך לפי דירוג 50 הסרטים והסדרות הנצפים ביותר בתקופה שבין ינואר למרץ השנה, שערך מנוע החיפוש לסרטים וסדרות טלוויזיה Reelgood.
המותחן Severance ("ניתוק"), גם כן של אפל, דורג במקום השלישי. פירוש הדבר כי שני תכנים באפל משכו יותר צופים מאשר כל תוכנית בנטפליקס, אמזון, הולו או דיסני פלוס.
שירות הסטרימינג של אפל נחשב חדש יחסית לאלה של חברות ותיקות כמו נטפליקס והולו, אבל בחודשים האחרונים הוא הצליח למשוך לא מעט תשומת לב, והצפייה בכמה מהתוכניות שבו היתה גבוהה לעומת המתחרות המבוססות יותר.
2 צפייה בגלריה
סרט קודה Coda אפל TV
סרט קודה Coda אפל TV
"קודה", אפל TV+
(צילום: Apple TV)


הסרט "קודה", שזכה גם בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר והפך בכך את אפל לשירות הסטרימינג הראשון לזכות בהישג הזה, מדורג במקום הראשון. הסרט מספר את סיפורה של תלמידת תיכון שהיא היחידה שאינה חירשת במשפחה שלה, הנקרעת בין אחריותה לשמור על המשפחה מאוחדת, בהיותה המתורגמנית שלה, לעזיבה ללימודי מוזיקה והגשמת החלומות שלה.
במקום השלישי של הדירוג הרבעוני נמצאת הסדרה Severance, שלאחרונה הסתיימה העונה הראשונה שלה. הסדרה עוסקת בקבוצה קטנה של עובדים ב"לומון אינדסטריז" שהסכימו להליך שמפריד את הזיכרונות שלהם בין העבודה לחיים האישיים.
2 צפייה בגלריה
סדרת טלוויזיה ניתוק Severence אפל TV
סדרת טלוויזיה ניתוק Severence אפל TV
סדרת הטלוויזיה Severence, אפל TV
(צילום: Apple TV)
על אף ההצלחה הזאת, לאפל TV+ יש עוד דרך ארוכה לעבור כדי לצמצם את הפערים מהיריבות הגדולות יותר. שירות הסטרימינג של אפל חלש ברבעון הראשון על 5% בלבד משוק הסטרימינג בארצות הברית, כך לפי נתוני חברת המחקר JustWatch, בעוד נטפליקס חלשה על 23% מהשוק, ואמזון פריים על 19% ממנו. ובכל זאת, מדובר בצמיחה עבור אפל TV+, שב-2021 חלשה על נתח של 4% מהשוק.