סגור

מותג היוגה והפנאי לולולמון ישיק אתר לפריטים משומשים במצב חדש

האתר Like New יחל לפעול בחודש הבא, וימכור פריטים שהם במצב "כמו חדש". פריטים שלא יעמדו ברף, יועברו למחזור. יוזמה אחרת של לולומון למען הסביבה - יצירת קולקציה הצבועה בחומרים בעלי טביעת פחמן נמוכה

חברת בגדי היוגה, הספורט והפנאי לולולמון הודיעה כי תשיק בחודש הבא פלטפורמה מקוונת למכירת פריטים משומשים בשם Like New. כך דיווח האתר nj.com. בימים אלה נבדק פיילוט של התוכנית בחנויות של המותג היוקרתי בקליפורניה ובטקסס, לפני המעבר לפעילות מקוונת.
כדי להיות כשירים למכירה חוזרת, על הפריטים להיות במצב "כמו חדש", ומכאן שם התוכנית. עם זאת, ברוח פעילות החברה למען קיימות, פריטים שלא יעמדו ברמה הראויה יועברו למחזור. הפריטים המשומשים יעברו ניקוי בטכנולוגיות מתקדמות ידידותיות לסביבה והרווחים מהמכירות יושקעו ביוזמות קיימות נוספות.
1 צפייה בגלריה
חנות של המותג לולומון ב שיקגו
חנות של המותג לולומון ב שיקגו
חנות של לולולמון בשיקגו
(צילום: בלומברג)

היוזמה מתווספת לפעילויות אחרות של לולולמון למען הסביבה. כך, למשל, החברה השיקה מהדורה מוגבלת של קולקציית Earth Dye שפריטיה נצבעים בחומרים בעלי טביעת פחמן נמוכה, המופקים בין השאר מפסולת הדרים וסלקים. "יוזמת 'כמו חדש' של לולולמון ויוזמת ארת' דיי הם צעדים משמעותיים לעבר יצירת אקו־סיסטם מעגלי ומציגים את החדשנות והקיימות בפיתוח מוצרים ובקמעונאות", כך בהודעת מנכ"ל החברה קלווין מק'דונלד. ברוח איכות הסביבה, לולולמן מקיימת גם את אירועי "ייצרנו יותר מדי" (We Made too Much), במסגרתם נמכרים פריטים בהנחות גדולות.
לולולמון, מהמובילים בתחומה, נוסדה בקנדה ב־1998 והונפקה ב־2007. ברבעון הרביעי של 2020 רשמה החברה הכנסות של 1.7 מיליארד דולר, זינוק של 24% לעומת הרבעון המקביל שנה קודם לכן.