$
חדשות נדל

המהלך הראשון של שאשא ביטון במשרד השיכון: מרכז פניות למחיר למשתכן

מענה קולי צפוי לשרת את זוכי מחיר למשתכן ולהקל עליהם בתהליך הזכייה והרכישה; ביטון: "נחזק את הליווי והמעטפת שניתנים לזוכי המחיר למשתכן עד לקבלת המפתח"

דותן לוי 12:0518.02.19

לאחר מספר סיורים בשטח שרת הבינוי והשיכון, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון (כולנו) יוזמת מהלך ראשון במסגרת תפקידה בממשלה.

 

 

השרה הנחתה לפעול להשקת מענה אנושי-פרטני בחיוג מקוצר אשר יסייע לפעול לשיפור השירות הניתן לזוגות הצעירים, במטרה להקל על זוכי התכנית ולספק להם, בין היתר, מידע על זכייתם ועל קצב התקדמות הפרויקט שבו זכו. המהלך הינו יוזמה של השרה מתוך רצון לקיים שקיפות מלאה מול הזוכים לכל אורך התהליך ועד לקבלת המפתח.

 

בסיור מחיר למשתכן: משה כחלון, יפעת שאשא ביטון ויזם הנדל"ן יקי רייסנר בסיור מחיר למשתכן: משה כחלון, יפעת שאשא ביטון ויזם הנדל"ן יקי רייסנר

 

כזכור, בתוכנית מחיר למשתכן זכו בשלוש השנים האחרונות כ-60 אלף משקי בית, ומהלך זה נועד להקל עליהם בתהליך הזכייה והרכישה של דירתם החדשה ומתוך רצון לפעול בשקיפות מלאה מול זוכי התכנית. המענה הקולי יתקבל בחיוג המספר החדש והמקוצר 5349*.

 

היום (ב') עדכן משרד השיכון את כל הזוכים על הקמת המוקד שאליו יוכלו להתקשר, להקיש את מספר ההגרלה שבה זכו, ולזכות למענה של מוקדן אנושי שיספק מענה ופרטים לגבי הסטטוס של הפרויקט בו זכו.

 

השרה שאשא-ביטון: "עם כניסתי לתפקיד הנחיתי את הגורמים הרלוונטיים במשרד לפעול בכל דרך במטרה לשפר את השירות לזוכים. המשרד בראשותי יעניק את הליווי הנדרש ואת השירות הראוי לזוגות הצעירים שזכו בדירה של 'מחיר למשתכן' ולכל אורך התהליך, משלב ההכרזה על זכייתם בהגרלה ועד לקבלת המפתחות. מעבר לכך שמדובר בפרויקט שמגשים להם את החלום לרכוש דירה במחיר שפוי והוגן, פרויקט 'מחיר למשתכן' הוא פרויקט דגל בעל חשיבות עליונה, שאותו מוביל שר האוצר כחלון, והשפעתו על שוק מחירי הדיור ניכרת. 'כולנו' תמשיך ללוות את הזוכים ותפעל למענם גם בעתיד."

בטל שלח
    לכל התגובות
    x