נתח השוק של גוגל בחיפוש באינטרנט בארה"ב ירד באפריל ל-64.4%
יאהו עלתה ל-17.7% ומיקרוסופט צמחה ל-11.8% אם כי הערכות הן, שההתחזקות של יאהו נבעה מפיצ'רים חדשים בפורטל החברה
נתח השוק של גוגל במנועי החיפוש ירד מעט באפריל לשיעור של 64.4% לעומת 65.1% בחודש הקודם, בעוד שהמתחרות יאהו ומיקרוסופט התחזקו, לפי נתוני comScore Inc. נתח השוק של יאהו עלה ל-17.7% לעומת 16.9% בעוד שמיקרוסופט צמחה ל-11.8%. אנליסטים העריכו, כי ההתחזקות של יאהו נבעה מהוספת פיצ'רים חדשים באתר האינטרנט של החברה ושחלקה בחיפושים שמניבים פרסום בעל ערך מוסף נותר קבוע.