סגור

בנק ONE ZERO מציע בנקאות פרטית שעובדת בשביל הלקוחות – מה זה בעצם אומר?

הבשורה של בנק ONE ZERO, שהושק בישראל, שואפת להשיג בנקאות פרטית עבור כלל הלקוחות: בזכות טכנולוגיה חכמה ואנשי מקצוע, הבנק מעניק שירותי בנקאות פרטית לציבור שמטרתה לעבוד עבור הלקוחות.

מאות מיליארדי שקלים שוכבים בעו"ש, מעלים אבק, בזמן שהיום אפשר לקבל על פיקדונות ריביות של 4% ויותר. מצב אבסורדי נכון? וכאילו זה לא מספיק, לקוחות שכבר מודעים ורוצים לשים כסף בצד לחיסכון, כל עוד מדובר בסכומי כסף קטנים מקבלים ריביות מצחיקות. לעומתם, מי שיש לו כסף, הרבה כסף, או שפשוט מקורב לבכירים מקבל יחס VIP, המלצות חיסכון והשקעה, ריביות מעולות, יחס אישי וזמינות מלאה. הבשורה של בנק ONE ZERO, שהושק בישראל, שואפת להשיג בנקאות פרטית עבור כלל הלקוחות: בזכות טכנולוגיה חכמה ואנשי מקצוע, הבנק מעניק שירותי בנקאות פרטית לציבור שמטרתה לעבוד עבור הלקוחות.
צ'ק אפ פיננסי יום יומי על החשבון
המערכת הטכנולוגית של בנק ONE ZERO, המבוססת על בינה המלאכותית, עוברת מדי יום על חשבון הלקוח במסלול ONE ו-ONE+, סורקת את כל הפעילות בחשבון ובכרטיסים הבנקאיים ומזהה אם יש אירוע חריג או הזדמנות שדורשים התייחסות. למשל, האם בהתאם לדפוסי הפעילות ההיסטוריים וההוצאות הקבועות, עתיד החשבון להיכנס למינוס? האם מצד שני אפשר לשים כסף בצד לחיסכון? האם העו"ש במינוס בזמן שישנם כספים בתוכנית חיסכון? האם כדאי לשנות את מועד החיוב בכרטיס לאחר כניסת המשכורת ועוד.
ככל שהמערכת תזהה אירוע חריג, הלקוחות שבמסלולי ONE ו- ONE+, יקבלו הודעת "פוש" לטלפון הנייד עם המידע הרלוונטי והזמנה להתייעץ עם מנהל כספים כיצד לפתור אותה. כך למשל, אם הסריקה תאתר כסף פנוי לחיסכון, הלקוחות יקבלו הצעה להעביר סכום פנוי לחיסכון כולל ביצוע ההפקדה עבור הלקוח (בכפוף לקבלת הסכמתו ובחירת הפיקדון על ידי הלקוח). ככל שהמערכת לא תאתר אירועים חריגים שדורשים טיפול, פעמיים בשבוע הלקוחות יקבלו עדכון ש"הכל בסדר" ובמילים אחרות – נעשתה בדיקה, הכל תקין ואין מה לדאוג, שקט נפשי, והכל בכפוף לתנאי שירות הצ'ק אפ.
1 צפייה בגלריה
בנק ONE ZERO מציע בנקאות פרטית שעובדת בשביל הלקוחות
בנק ONE ZERO מציע בנקאות פרטית שעובדת בשביל הלקוחות
בנק ONE ZERO מציע בנקאות פרטית שעובדת בשביל הלקוחות
( צילום: ענר גרין)
מנהלי כספים אישיים להתייעצות
לקוחות הבנקאות הפרטית של ONE ZERO, שבמסלולי ONE ו- ONE+, יכולים בכל עת להתייעץ עם מנהלי כספים, בנקאים ותיקים ומנוסים שיסייעו להם בניהול התזרים, בחיסכון, איך לצאת מהמינוס או להימנע ממנו, איך לממן רכישה גדולה ועוד, הם יענו על כל שאלה שקשורה לכסף שלהם.
כל המלצה של מערכת הצ'ק אפ תזמין את הלקוח להתייעצות עם מנהלי הכספים. בנוסף, בבנק מעדכנים את הלקוחות על אירועי מקרו חשובים שמשפיעים על הכסף שלהם וקשורים למאפייני הפעילות שלהם – עליית הריבית במשק, התייקרות מדד המחירים לצרכן, שינויים שעשויים להשפיע עליהם בתחום הביטוחים והחיסכון הפנסיוני ומזמינים בכל עדכון כזה להתייעצות.
זמינים 24/6
בעוד שמרבית הבנקים פתוחים בשעות העבודה של הלקוחות ואין להם תמיד זמן להמתין על הקו למוקד בשעות הפעילות ולעבור מנציג לנציג, בנק ONE ZERO מציע שירות 24/6 בצ'אט. לבנק בנקאית דיגיטלית בשם אלה, אשר מקבלת את פרטי הפניה בצ'אט לאחר שהלקוחות בוחרים את סוג הפניה ואת הבקשה. הפניה מועברת לבנקאים שיחזרו ללקוחות בהקדם האפשרי והלקוחות יוכלו להמשיך בשגרת חייהם ולקבל הודעת "פוש" לטלפון כשבנקאי משיב להם. אם במקרה הלקוחות לא זמינים, הבנקאים ימתינו עבורם בצ'אט ככל שנדרש ובכל מקרה ישאירו מענה כתוב לפניה המקורית וישתדלו לתת מענה מקיף ככל הניתן. הלקוחות יכולים לכתוב לבנקאים בכל שעות היום- גם ב-2 בבוקר ולקבל מענה. להלן קישור עם שעות הפעילות של הבנק.
מי זכאי לשירות?
בבנק ONE ZERO גובים על השירות המועדף של הבנקאות הפרטית, תשלום חודשי שקוף וקבוע של 49 שקלים בחודש לחשבון יחיד, במקום תשלום עמלות שונות בהתאם לתעריפוני הבנקים. יצוין, כי התשלום הקבוע כפוף לשימוש סביר כמפורט בתעריפון הבנק ולתשלום הוצאות צד ג'. כמו כן, לקוחות מקבלים פטור מעמלת המרת מט"ח בכרטיס החיוב שמסתכמת במאות ואלפי שקלים לכל מי שנופש בחו"ל, פטור מעמלות על העברות ורכישות מט"ח לחשבון, פטור מעמלת ערבות בנקאית (עד 30 אלף שקל ובכפוף לחיתום אשראי), פטור מדמי ניהול חשבון ני"ע ועוד, והכל בכפוף לשימוש סביר כמפורט בתעריפון הבנק.
לקוחות חדשים יכולים ליהנות מחודשיים התנסות חינם במסלול ONE, בכפוף לתקנון המבצע. לקוחות שלא ירצו לשלם את דמי המנוי ויעדיפו בנק זול ודיגיטלי, ללא שירות הבנקאות הפרטית, יוכלו לעבור בכל שלב ל-ZERO – מבוסס התעריפון ללא עמלות עו"ש וללא דמי כרטיס וכן להנות גם הם משירות 24/6.