סגור

טלוויזיות NEO QLED 8K 2022 של סמסונג מגיעות לשיאים חדשים

סמסונג ממשיכים להוביל בחידושים טכנולוגיים וקובעים סטנדרט חדש בעיצוב עם סדרת הטלוויזיות QLED 8K שמספקות את החוויה הטובה ביותר שתמצאו על המסך הביתי. אחרי שניסינו, כבר אי אפשר לחזור אחורה.

עפים לתוך ממד חדש של מציאות ויזואלית
הדבר החשוב ביותר בטלוויזיה הוא איכות התמונה וכשצפינו במסכי סמסונג QLED 8K זה הרגיש לנו כמו להביט בעולם האמיתי ולא במסך טלוויזיה. עם רזולוציית 8K ו-33 מיליון פיקסלים קיבלנו תמונה מציאותית בה כל ניואנס קטן מתעורר לחיים. השחור נראה מושלם והלבן בוהק ונקי, בזכות טכנולוגיית Quantum Matrix Technology ששולטת בדיוק מקסימלי על נוריות הQuantum Mini-LED ומיפוי גוון דינאמי שמשנה את הצבע והניגודיות בהתאם לסצנה המוקרנת על המסך.
בהירות המסך המפורסמת של מסכי סמסונג ממשיכה להרשים, וזווית צפייה רחבה מונעת השתקפות של החזרי אור, כמו שמש או גופי תאורה, כך שחווית הצפייה נשמרת מכל נקודה בחדר בכל שעות היום.
מעבד AI מספק חוויית צפייה אופטימלית
גם השנה סמסונג משביחה את המעבד בלב המכשיר, כשהגרסה האחרונה היא Neural Quantum Processor 8K. בעזרת בינה מלאכותית ואלגוריתם למידה עמוקה המעבד מנתח את התמונות, מתאים עצמו לשחזור פרטים בכל פיקסל ומעצים את הפרטים על גבי המסך. עוד פיתוח בלעדי לסמסונג - "משפר עומק אמיתי" מדמה את פעולת העין האנושית, סורק את המסך בזמן אמת, לומד את תנאי הצפייה וממקסם את הניגודיות ליצירת תמונה באיכות הגבוהה ביותר.
2 צפייה בגלריה
סמסונג QLED 8K: עיצוב, תמונה וצליל חסרי פשרות
סמסונג QLED 8K: עיצוב, תמונה וצליל חסרי פשרות
סמסונג QLED 8K: עיצוב, תמונה וצליל חסרי פשרות
(Samsung)
סאונד שעוטף אתכם מכל כיוון
הצליל שבוקע ממסכי QLED 8K הופך את חווית הצפייה למושלמת, והופך את ביתכם לאולם קולנוע או לאצטדיון ספורט עצום. הטלוויזיה מגיעה עם מערכת שמע 6.2.4 ערוצים ועוצמה מרשימה של 90W כולל דולבי-אטמוס וטכנולוגיית Adaptive Sound שעוקבת אחרי מה שקורה על המסך ומתאימה את הסאונד לתנועה ולדמויות.
מגביר קול אקטיבי מנתח רעשי סביבה ומשפר את איכות הצליל ועוצמתו, כך שבמקרה ויש רעש מפריע מבחוץ הטלוויזיה תגביר עצמה לבד כדי לפצות על כך. אם יש לכם במקרה מקרן תומך
Q-Symphony הרווחתם - הטלוויזיה שלכם תסנכרן את הצלילים עם המקרן ותקבלו צליל היקפי הרמוני ומושלם.
המילה האחרונה בעיצוב מינימליסטי שובה עין
התרשמנו לטובה מהלוק המינימליסטי, החלק והאלגנטי של הטלוויזיה, שמרגישה כמו תמונה ענקית התלויה בסלון. סמסונג לוקחים את העיצוב צעד אחד קדימה עם Infinity One Design – פרופיל דק נטול מסגרת שבמבט מהצד בקושי מורגש. למי שכבלים מפריעים לו לעין סמסונג שידרגה את
One Connect, אותה קופסא ייעודית לניהול חיבורים שכעת ניתן להסתירה מאחורי המסך או להטמינה במזנון.
להשלמת הלוק המנצח יש את הפיצ'ר שהפך חביב הקהל, מצב Ambientבו הטלוויזיה "מתמזגת" עם הקיר מאחוריה בזמן שלא צופים בה. לחילופין תוכלו לבחור תמונה מקטלוג או להעלות יצירת NFT שיהפכו את הסלון שלכם לגלריית אמנות, וגם לנגן מוזיקה, להציג שעון, טמפרטורה וכותרות חדשות.
2 צפייה בגלריה
 QLED 8Kשל סמסונג תשדרג את הסלון שלכם ואת חווית הצפייה
 QLED 8Kשל סמסונג תשדרג את הסלון שלכם ואת חווית הצפייה
QLED 8K של סמסונג תשדרג את הסלון שלכם ואת חווית הצפייה
(Samsung)
לגיימרים וחובבי גאדג'טים יש ממה להתלהב
עבור גיימרים צעירים QLED 8K מצוידת במנוע חדשני שמספק ביצועים לא פחות ממדהימים. שיפור תנועה עד ל-120 Hz יבטיח שכל משחק ירוץ חלק בלי טשטושים, השהיות או קריעות מסך. את הקונסולה תוכלו לחבר לכל אחת מארבע כניסות HDMI 2.1 שהפכו לסטנדרט השולט. סמסונג הוסיפו סרגל משחקים על המסך שיקל עליכם לשחק עם הגדרות תמונה, צליל, חיבור אזניות וכו', ועוד חידוש הוא Gaming Hub שמאפשר גישה נוחה לשירותי חיפוש משחקים וסטרימינג בלי צורך בחומרה נפרדת או מתקן אחסון חיצוני.
עוד פיצ'ר מלהיב הוא תצוגה מרובה על המסך, שמאפשר להקרין אפליקציות מהנייד לצד תמונת הטלוויזיה - אפקטיבי למי שצופה במשחק ספורט בזמן שהוא מתעדכן בנתונים סטטיסטיים, גיימרים שמשחקים וצופים במדריכי יוטיוב במקביל, או סתם אם בא לכם להקרין תוכן מאינסטגרם או טיק-טוק לצד התכנית האהובה עליכם.
אם כבר השתדרגתם לבית חכם - Samsung Smart Hub מאפשר להדליק ולכבות את התאורה והמיזוג, לשלוט על מוצרים ביתיים חכמים של סמסונג, לעבוד על הבריאות והכושר עםSamsung Health ועוד ים פיצ'רים שכיף לחיות איתם.
לא תתקעו לעולם בלי סוללות לשלט
השלט החכם של QLED 8K נטען סולארית מאור ו-WiFi בתדר 2.4 גיגה הרץ, ואם תתעקשו תוכלו להטעין אותו ע"י USB-C. השלט המעוצב והארגונומי מצויד בקיצורים שימושיים לנטפליקס, אמזון פריים ופיקוד קולי. ממשק טייזן זוכה לעיצוב מעודכן שמזכיר קצת את גוגל TV ומגיע עם שלושה מצבי שליטה: מדיה – לעולמות הבידור והתוכן כולל אפליקציות הסטרימינג החשובות, גיימינג – לעולם המשחקים, ואמביינט – סינכרון עיצובי לחלל הבית.
בתור אנשים שהסביבה חשובה להם שמחנו שסמסונג משתמשים בפתרונות ירוקים חכמים להקטנת טביעת רגל פחמנית. שלט רחוק ללא סוללות כבר ציינו לטובה, לזה תוסיפו אריזת מוצר אקולוגית נוחה למחזור עם 90% פחות הדפסות דיו וללא מהדקי מתכת. בעלי מוגבלויות יוכלו להיעזר בטכנולוגיה שממטבת הצגת כתוביות ואוואטאר בשפת סימנים להדרכה על תכונות המכשיר וניווט נוח בין שלל הפונקציות.
לסיכום, סדרת QLED 8K של סמסונג תפתיע ותדהים אתכם עם תמונה, סאונד, טכנולוגיה, הנדסת אנוש ועיצוב חסר פשרות. הטלוויזיות מגיעות בגדלים 65 עד 98 אינץ' כשטווח המחיר יקרוץ לחובבי טכנולוגיה ולמי שמעוניינים להתחדש בטלוויזיה מתקדמת לסלון.