סגור

ערבות ללא פיקדון מסייעת לעסקים לצמוח גם בתקופות מאתגרות

בעקבות המלחמה הוציאה המדינה מכרזים חדשים, אולם הרבה חברות נאלצות לרתק כסף רב בפיקדון כדי לקבל ערבות מהבנק. הפניקס גמא מציעה ערבות ללא פיקדון, שמשחררת לעסק הון ומאפשרת לו לצמוח דווקא בתקופה הזו.

מלחמת חרבות ברזל שפרצה ב-7 באוקטובר ממשיכה לגבות מאתנו מחיר כבד בגוף ונפש וגם במישור הכלכלי טרפה את הקלפים. רבים מהעסקים בישראל סובלים מפגיעה במחזור, מחסור בכוח אדם וקושי להשיג קו אשראי, כל זאת בשעה שההוצאות ממשיכות להצטבר.
עם זאת, גם בתקופות קשות טמונות הזדמנויות לצמוח. בימים אלו אנו עדים למכרזים חדשים שמתפרסמים, בעקבות החלטת המדינה להקצות סכומי עתק לטובת שיקום נזקי המלחמה והתכוננות לימים שאחריה.
מכרזים אלו כוללים בניית מבנים ייעודיים מהירי הקמה כדי לסייע למפונים, בניית פתרונות מיגון זמניים וקבועים לישובים ולבתי חולים, מכרזי תשתיות, מכרזי כוחות ביטחון והצלה, שירותי ייעוץ וסיוע נפשי לנפגעים ומכרזים בתחום התחבורה, חינוך, רכש ציוד ועוד.
הבעיה שעסק שניגש למכרז חייב להביא ערבות ולשם כך נאלץ לרוב לנעול כסף בפיקדון. הדבר נכון לא רק למכרז, גם אם העסק שלכם שוכר משרד, חנות או מרכז לוגיסטי, או ספקים דורשים מכם ערבות על הזמנת ציוד ושירותים – כשתבואו לבנק לבקש ערבות יבקשו מכם לרוב לרתק כסף בפיקדון. סכום הפיקדון יכול להגיע גם ל-100% מהערבות הנדרשת, וככל שהערבות שביקשתם גבוהה יותר כך גדל סכום הפיקדון. זה לפני שבכלל דיברנו על העמלות והריבית שתצטרכו לשלם.
אז יש חדשות טובות. הפניקס גמא שוברת סוף סוף את המיתוס שערבות מקבלים רק בבנק, ויוצאת בבשורה, מהיום ניתן לקבל ערבויות לעסקים בלי לרתק פיקדון. לדוגמה, תוכלו לקבל ערבות למכרז וביצוע, ערבות לשכירות, ערבות ספקים, ערבות מקדמות או ערבויות לצרכים עסקיים נוספים, בלי שתצטרכו לרתק הון נזיל.
1 צפייה בגלריה
ערבות ללא פיקדון מסייעת לעסקים לצמוח גם בתקופות מאתגרות
ערבות ללא פיקדון מסייעת לעסקים לצמוח גם בתקופות מאתגרות
ערבות ללא פיקדון מסייעת לעסקים לצמוח גם בתקופות מאתגרות
(FREEPIK)
במקום שהכסף יהיה נעול בפיקדון, כעת הוא זמין לכל שימוש
בזמן מלחמה כשכל פגיעה קטנה במחזור חשובה להמשך פעילות, בעלי עסקים מבינים שהדבר החשוב כרגע זה תזרים ולא רווחיות. אבל מה קורה כשניגשתם למכרז והבנק דורש מכם לצורך קבלת ערבות לרתק בפיקדון מאה אלף שקל או יותר?
מבחינתכם זה אומר לסגור כסף נזיל מחשבון העסק, כסף שאמור לשמש אתכם להוצאות שוטפות. בד בבד זה מגדיל את האובליגו הבנקאי שלכם, ויושב על מסגרת האשראי כמו משקולת כבדה.
כאן נכנסים לתמונה הפניקס גמא שהבינו שדווקא בתקופה זו חייבים לעזור לעסקים ולא להקשות עליהם. מדובר על מהפכה דרמטית לעסקים שנהנים מערבות ללא פיקדון נזיל, מחוץ למסגרת הבנקאית השוטפת. הבנתם נכון, הכסף נשאר בתזרים המזומנים כשהוא זמין לשימושכם החופשי.
אז מה תעשו עם המאה אלף שקלים שהתפנו לכם? אם ניגשתם כבר למכרז אחד, תוכלו לגשת למכרז נוסף, או אפילו לכמה במקביל. כמובן שכעת יש לכם יותר כסף נזיל להוצאות שוטפות, תשלום חשבונות, תשלום משכורות, קניית סחורה ועוד. אם החלטתם שזה הזמן לצמוח תוכלו לשדרג את העסק, לשפץ, לגייס עובדים חדשים, להשקיע בפיתוח מוצר חדש או בקמפיין שיווקי. כשהכסף לא נעול בפיקדון זה מקל עליכם להגדיל את היקף הפעילות ולפתוח אפשרויות עסקיות חדשות.
שוברים את המיתוס שערבות מקבלים רק בבנק
לדאבונם של עסקים רבים, תחום הערבויות נשלט במשך שנים על ידי הבנקים. עד שהפניקס גמא החליטו לבוא ולחולל מהפכה בשוק הערבויות הפיננסיות לעסקים כמו שעשו בשווקים נוספים כגון שוק ניכון כרטיסי אשראי ושוק הסליקה לעסקים. כמובן שבתחום הערבויות ובמיוחד בסכומים גבוהים נדרשת רמת אמינות ובטחון - בדומה לערבות מבנק.
גם כאן מבטיחים בהפניקס גמא שיש על מי לסמוך, שהרי מדובר בגוף מוביל וותיק שכבר מעל 25 שנה מתמחה במתן פתרונות אשראי לעשרות אלפי עסקים, כגון: סליקת אשראי (מאגד), ניכיון כרטיסי אשראי, הלוואות, פקטורינג, ניכיון שיקים, מימון ייבוא, מימון נדל"ן ועוד. הפניקס גמא היא כיום חברת אשראי מובילה בבעלות מלאה של קבוצת הפניקס, הנהנית מאיתנות ויציבות פיננסית ודירוג אשראי Aa3 עם מחזור פעילות קרוב ל-40 מיליארד שקלים בשנה.
נוסף על כך, הפניקס גמא הפכה את קבלת הערבות לפשוטה, מהירה וחכמה. מגישים בקשה לערבות בתהליך פשוט ומהיר, את כל המסמכים ניתן להעלות אונליין, והחברה בוחנת את הבקשה ולפני שתספיקו להגיד "יחד ננצח" כבר מנפיקים לכם ערבות בתנאים סופר משתלמים והכי חשוב, בלי לרתק פיקדון בכפוף לחיתום.
נותן האשראי: גמא ניהול וסליקה בע"מ. מ"ר 54508. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מתן אשראי ללא פיקדון כפוף לחיתום ולתנאי החברה.