סגור
שורת הרווח דף כתבה חדש

פלטפורמות המרקטפלייס בדרך לעולם הנדל"ן - כיצד תוכלו להפוך לבעלי מניות במובילת המהפכה?

פלטפורמות המרקטפלייס, אשר מחברות בין מוכרים וקונים באופן מקוון, שינו את תרבות הצריכה בכל העולם. נועם עמרם, מנכ"ל ומייסד REALTY BUNDLES, סטארטאפ המחבר בין קרנות השקעה בינלאומיות למשקיעים ישראלים, מספר על מהפכת המרקטפלייס של השקעות הנדל"ן ומזמין את הישראלים לקחת חלק בהצלחה העתידית ולהפוך לבעלי מניות של החברה דרך קמפיין גיוס המונים

האם מהפכת המרטקפלייס בדרך לעולם הנדל"ן? נועם עמרם, מנכ"ל ומייסד REALTY BUNDLES, סטארטאפ המחבר בין קרנות השקעה בינלאומיות למשקיעים ישראלים, אומר כי המשקיעים של היום אשר מחפשים הכנסה פאסיבית מהשקעה בנדל"ן בחו"ל, מוכנים להשקיע סכומים גבוהים, לעתים קרובות במיזם אחד - מבלי להבין את הסיכונים שהם לוקחים.
הסטארטאפ REALTY BUNDLES הוקם כדי לשנות את התמונה ולספק למשקיעים ישראלים אפשרות לפזר את ההשקעה שלהם באמצעות פלטפורמה חדשנית ומהפכנית. הפלטפורמה מרכזת הצעות להשקעה ב'באנדלים', קבוצות של נכסים בכל העולם, כאשר כל אחד בוחר להשקיע לפי הטעם שלו ולפזר את ההשקעה על פני עשרות ומאות נכסים. הצפי הוא כי פלטפורמות דיגיטליות בתחום הנדל"ן יגלגלו כ-900 מיליארד דולר עד לשנת 2027.
בימים אלה הסטארטאפ REALTY BUNDLES נמצא בעיצומו של קמפיין גיוס המונים שני, המאפשר לציבור להיות בעלי מניות בסטארפ אפ עצמו, לאחר סבב ראשון של גיוס המונים מוצלח שכלל יותר מ-800 משקיעים. הסכום המינימלי על מנת להפוך לבעל מניות בחברה עומד על 1,000 ₪. מהו הפוטנציאל של השקעה בשלבים המוקדמים של חברה טכנולוגית שעדיין לא הנפיקה? ומהו החזון השאפתני של החברה לעתיד? הצטרפו אלינו.