סגור

צפו: מנכ״ל אנבידיה חושף את החידושים שיעצבו את עתיד ה-AI

ג׳נסן הואנג מציג ברגעים אלה בכנס GTC 2024 את הפיתוחים החדשים של אנבידיה בעולמות הבינה המלאכותית, מחשוב-על, רובוטיקה ועוד. הכנס ימשיך בסשנים ובהרצאות ליזמים, מפתחים וחוקרים עם מובילי הענף הבינה המלאכותית מחברות כמו OpenAI, מיקרוסופט, Google DeepMind ועוד

כנס GTC 2024 של אנבידיה יוצא הערב (יום ב׳) לדרך עם השידור המרכזי של המנכ״ל והמייסד ג׳נסן הואנג, שבו הוא צפוי להכריז על החידושים האחרונים של החברה בבינה מלאכותית, מחשוב-על, רובוטיקה ועוד. אנבידיה היא אחת החברות המובילות בתחום הבינה המלאכותית, ומאות אלפים נרשמו לכנס (פיזית ואונליין) על מנת לצפות בהכרזות שצפויות לעצב את העתיד של התחום בשנים הקרובות. צפו בהכרזות בשידור חי.


בשנה האחרונה ראינו איך הבינה המלאכותית מתפתחת בקצב כמעט בלתי נתפס, בין היתר הודות לשתי מגמות: מודלי שפה גדולים (LLMs) כמו GPT שלומדים ומנתחים מיליארדי נתונים ופותרים בעיות מורכבות, והמנועים שמאפשרים זאת מאחורי הקלעים - מחשבי על מבוססי מעבדים גרפיים. וכאן אנבידיה נכנסת לתמונה, כ"קטר" שמצעיד את עולם ה-AI: השבבים ושכבות התוכנה מבית החברה, המפותחים גם במרכז הפיתוח שלה בישראל, מציעים את הכלים הנדרשים להנעת מהפכת הבינה המלאכותית היוצרת, שחודרת במהירות לכל תחומי החיים.
ג'נסן הואנג יחשוף את פריצות הדרך האחרונות בבינה מלאכותית
יריית הפתיחה של GTC 2024 היא השידור המרכזי של ג'נסן הואנג, המנכ"ל והמייסד של אנבידיה, שנבחר כמנכ"ל הטוב בעולם ע"י מגזין Harvard Business Review, וכן לאחד מ-100 האנשים המשפיעים בעולם. בשידור יחשוף הואנג את פריצות הדרך האחרונות בבינה מלאכותית יוצרת, רובוטיקה, תאומים דיגיטליים, טכנולוגיות מחשוב ענן ועוד.
הכנס יהיה זירת מפגש ייחודית עבור סטארט-אפים פורצי דרך וחברות טכנולוגיה מובילות. במהלכו ייקחו חלק חברות ענק כמו מיקרוסופט, OpenAI, גוגל (DeepMind), מטא, AWS, דיסני, פיקסאר ועוד שיחלקו את הידע והניסיון שלהן עם הקהל. כמו בכל שנה, יכלול הכנס תוכנית מגוונת של מעל ל-900 סשנים, הרצאות וסדנאות מקצועיות של NVIDIA DLI למפתחים ואנשי מחקר שיעבירו המומחים של אנבידיה.
באירוע צפויים להשתתף לא רק אנשי טכנולוגיה ומפתחים אלא מנהלים, יזמים, סטארט-אפיסטים ונציגי חברות מכל תחום אפשרי - פיננסים, רפואה, תעשייה, שיווק, תשתיות, אנרגיה ועוד. כל מי שרוצה ללמוד כיצד לרתום את כוחה של הבינה המלאכותית לטובת הארגון שלו, ימצא בכנס ערך רב.
1 צפייה בגלריה
מנכ"ל ומייסד אנבידיה, ג'נסן הואנג.
מנכ"ל ומייסד אנבידיה, ג'נסן הואנג.
מנכ"ל ומייסד אנבידיה, ג'נסן הואנג.
(באדיבות: NVIDIA)
מאות סשנים של מובילי ענף ה-AI לסטארט-אפים, יזמים ומפתחים
GTC 2024 יהווה נקודת מפגש בין טכנולוגיות פורצות דרך, ליזמים ויזמיות, מפתחים וחוקרים. מ-OpenAI ומיקרוסופט, דרך Google DeepMind, אמזון וסמסונג, ועד ל-Oracle, דיסני ופיקסאר, ספרנו מעל 900 סשנים שמתוכננים להיות בכנס הזה והאמת, יהיה מאתגר לבחור מתוכם. נוכל רק לציין כמה מהבולטים ביניהם:
עתיד הבינה המלאכותית היוצרת - עם בראד לייטקאפ, ה-COO של OpenAI - מפתחת ChatGPT ומודל הטקסט-לוידאו Sora, יחד עם מנוביר דאס, סגן נשיא חטיבת Enterprise Computing באנבידיה. בסשן נגלה את חזון OpenAI לעתיד ה-AI, נלמד על טכנולוגיות פורצות דרך שמניעות את מוצרי החברה, נראה הדגמות מרתקות ונבין את ההשפעה העצומה שלהן על עתיד התעשיות והחברה.
רובוטיקה בעידן ה-Generative AI - וינסנט ואנהוקה, מדען ומנהל בכיר לרובוטיקה ב-Google DeepMind ייקח אותנו למסע מרתק אל עתיד בו רובוטים יהיו שותפים מלאים לחיינו.
דיגיטציה של התעשיות הגדולות בעולם באמצעות OpenUSD ובינה מלאכותית יוצרת - שורה של מנהיגים בתעשיות המובילות בעולם ישתפו אתכם בפרויקטים פורצי דרך. בין הדוברים רב לברדיאן סמנכ"ל Omniverse , אנדי פראט, מנהל פיתוח טכנולוגיות עתידיות במיקרוסופט, קריסטין אוסיק, ראש חטיבת סימולציות באמזון ועוד.
עוד סשנים מעניינים ששווה לבדוק: מודלי שפה גדולים (LLMs) - עבר, הווה ועתיד עם מטא, תפקיד הבינה המלאכותית היוצרת ברפואה המודרנית עם קימברלי פאוול, סגנית נשיא לתחום הרפואה באנבידיה ואתגרים והטמעה של בינה מלאכותית יוצרת במגזר הממשלתי עם נציגי אנבידיה, מיקרוסופט והצבא האמריקני. כבר אמרנו שיהיה מרתק?