סגור
רפי סער: "כפר סבא רואה בהתחדשות העירונית ערך עליון"
"תקווה למשפחות הוותיקות": מוטי ששון ועו"ד יוסי אומיד על מהפכת ההתחדשות בחולון
עוד בזירת הנדל"ן

התחדשות עירונית ביבנה: "שליחות שתאפשר צמצום פערים ואיכות חיים טובה יותר"

יבנה נמצאת בהליך פיתוח מואץ – כשלצד הקמת שכונות חדשות, גם אזוריה הוותיקים זוכים למתיחת פנים. "המחירים עלו תוך שנה ב-15%", מעדכן ראש העיר, צבי גוב ארי. עו"ד יהודית דוידוביץ: "ההתחדשות העירונית ביבנה הגיעה להבשלה"

בשיתוף מערכת זירת הנדל"ן
בלי יותר מדי רעש וצלצולים ממצבת עצמה יבנה כאחת הערים המתפתחות בשפלה. לצד הקמת שכונות חדשות דוגמת נאות שמיר, גם אזוריה הוותיקים של העיר עומדים בפני התחדשות. עם מספר דו ספרתי של מיזמי תמ"א 38 ופינוי-בינוי ואלפי יחידות דיור בקנה, מספקת העיר אופק לדור הצעיר ומושכת אליה אוכלוסיות חדשות.
"יבנה צומחת בקצב אדיר ולשמחתי התוכניות שלנו יצאו אל הפועל. זו עיר תוססת ומתפתחת", אומר בסיפוק ראש העירייה, צבי גוב ארי, "הביקוש למגורים בעיר הוא עצום ולראייה מחירי הדיור ביבנה עלו תוך שנה ב-15%". עוד מוסיף ראש העיר: "הבטחתי לתושבים הוותיקים שלא נשאיר אותם מאחור. הפרויקטים של תמ"א 38 ופינוי-בינוי מיועדים להם".
עו"ד יהודית דוידוביץ', הבעלים של דוידוביץ' - משרד עורכי דין ונוטריון, מלווה דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית ביבנה. אחד מיתרונותיה הבולטים טמון בהיותה תושבת העיר 25 שנה – ובשל כך היא מכירה היטב את המאפיינים והצרכים הייחודיים של תושביה. "התנאים להתחדשות עירונית ביבנה הגיעו להבשלה, בין היתר בשל משבר הקורונה וקריסה של מבנים ישנים", היא מאבחנת. "התושבים התחילו להבין את החשיבות של התחדשות עירונית, מה שמייצר לנו מומנטום. אני רואה בהתחדשות עירונית כלי, הזדמנות ואפילו שליחות, ובאמצעותה ניתן לצמצם פערים בין השכונות החדשות לישנות, ולהעניק איכות חיים טובה יותר לתושבי יבנה". צפו בפאנל התחדשות עירונית ביבנה
עוד בזירת הנדל"ן
המומלצות שלנו
מומלצות וידאו