סגור

חברת הסייבר Cervello תספק לרכבת הלאומית השוויצרית SBB אבטחת סייבר במסגרת הסכם שיתוף פעולה שנחתם עם קבוצת Fincons

חברת Cervello, המפתחת מערכות אבטחת סייבר ייעודיות לרכבות, תספק לחברת הרכבות הלאומית השוויצרית SBB מערכת הגנת סייבר לניטור וניהול נכסי תשתית הרכבות ברחבי שוויץ. כמו כן, קבוצת Fincons הינה האחראית על האינטגרציה של המערכת לתוך רשת הרכבת, וזו תספק שירותים ותמיכה מקומיים.

חברת הרכבות הלאומית השוויצרית, SBB, חתמה על הסכם שותפות עם חברת הסייבר הישראלית Cervello (סרבלו), בשיתוף עם קבוצת Fincons, לספק אבטחת סייבר למערכות השליטה והבקרה של SBB ברחבי שוויץ. הטמעת הפתרון של Cervello ב-SBB תואמת את החזון והאסטרטגיה של הרכבת הלאומית השוויצרית להבטחת שירותי תחבורה אמינים ובטוחים עבור נוסעיה באופן שוטף ותמידי. קבוצת Fincons תהווה אינטגרטור למוצר של Cervello, ותספק ל-SBB תמיכה טכנית מקומית כחלק מההסכם.
בעקבות הסכם זה, הופכת SBB לאחת מחברות הרכבות הראשונות בעולם אשר מאמצת תוכנית הגנת סייבר בקנה מידה מלא, לאורכה ולרוחבה של המדינה, ועבור כל מערכות הפיקוד והבקרה של תשתיות הרכבות תחת ניהולה. ״בעקבות איומי הסייבר ההולכים וגוברים ברחבי העולם, אנו רואים באבטחת סייבר חלק מהותי ואינטגרלי מהמחויבות של החברה לבטיחות נוסעיה", אמר ראמה מרקוס, ראש המרכז לטכנולוגיה וחדשנות של SBB ונציגה בישראל. ״אנחנו שמחים לזכות בהזדמנות זו ובטוחים שנוכל להפיק את המיטב מהמומחיות של Cervello. אנחנו רואים במערכת של Cervello פתרון אפקטיבי, מקיף ומתקדם לאבטחת סייבר בעולם הרכבות היום״.
1 צפייה בגלריה
מימין לשמאל: רועי און, מנכ״ל ושותף-מייסד, נדב אבידן, סמנכ״ל תפעול ושותף-מייסד, ושקד קפצן, מנהל טכנולוגיות ראשי ושותף-מייסד
מימין לשמאל: רועי און, מנכ״ל ושותף-מייסד, נדב אבידן, סמנכ״ל תפעול ושותף-מייסד, ושקד קפצן, מנהל טכנולוגיות ראשי ושותף-מייסד
מימין לשמאל: רועי און, מנכ״ל ושותף-מייסד, נדב אבידן, סמנכ״ל תפעול ושותף-מייסד, ושקד קפצן, סמנכ"ל טכנולוגיות ושותף-מייסד
(יח״צ סרבלו)
Cervello הישראלית, אשר מרכז הפיתוח שלה ממוקם בתל אביב, כבר זכתה באמונם של מספר חברות מנהלות תשתית ומפעילות רכבות מובילות ברחבי אירופה ואסיה עבור היכולת להגן על מערכות תפעול קריטיות של רכבות נוסעים, משא ומטרו מפני איומי סייבר. פלטפורמת התוכנה של החברה מתממשקת בצורה פשוטה עם כל תשתית רכבתית, ומספקת ניטור מלא ויעיל של הרשת התפעולית הנרחבת של צי הרכבות, לרבות מערכות איתות, תקשורת, צי נייד, ומערכות בקרה ושליטה אחרות. הטכנולוגיה של Cervello משלבת בינה מלאכותית (מוגנת פטנט) המאפשרת זיהוי מוקדם של איומי סייבר המהווים סיכון לבטיחות, אמינות והמשכיות תפעול הרכבות.
״אנו שמחים וגאים להיכנס להסכם האסטרטגי וארוך הטווח הזה עם SBB, אחת מחברות הרכבות הבולטות בעולם, מהמובילות בתעשייה בכל הקשור לחדשנות טכנולוגית״, אמר רועי און, מנכ״ל ושותף-מייסד חברת Cervello. ״במקביל להתקדמות הטכנולוגית והעלייה באיומי הסייבר, חברות תשתיות ומפעילות רכבות רבות בעולם רואות בפתרון סייבר ייעודי מרכיב חיוני להבטחת בטיחות הנוסעים וטיב השירות שלהן. זהו כבוד גדול להיבחר ולקבל את אמון חברות הרכבות היוקרתיות ביותר בעולם לתפקיד כה חשוב".
״קבוצת Fincons אישרה היום את המחויבות שלה לספק ללקוחותיה ערך מוסף לטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם בתחום הבטיחות״, כך הסביר מייקל מוראטי, מנכ״ל קבוצת Fincons. ״השותפות עם Cervello ממצבת את קבוצת Fincons כאינטגרטור נבחר להטמעת הפתרונות של Cervello בתשתיות רכבות כדי להגן על היכולות התפעוליות הרגישות של התשתיות הקריטיות שלהן כגון מערכות איתות ושליטה. אנו גאים מאוד בשותפות זו, אשר דרכה נוכל לעבוד יחד על פרויקטים מאתגרים חדשים בתחומים להם אין כיום פתרון בשטח, תוך מתן שירות מקיף ללקוחותינו".
אודות SBB
חברת הרכבות הפדרלית השוויצרית (SBB) היא חברת הרכבות הלאומית של שוויץ הפועלת כבר למעלה ל-100 שנים להובלת נוסעים וקרונות משא ברחבי המדינה ומחוצה לה. מטה החברה, שהוקמה בשנת 1902, ממוקם בברן והחברה היא חברת הרכבות וגוף התחבורה הגדול ביותר בשוויץ. SBB דורגה במקום הראשון מבין מפעילות הרכבות האירופאיות בשנים האחרונות בשל כמות השימוש, איכות השירות ודירוג הבטיחות שלה. בעוד שחברות רכבות רבות באירופה שמו משקלן על בניית רכבת מהירה, SBB השקיעה באמינות ואיכות השירות של רשת הרכבות הקיימת שלה, הן בקנה מידה אזורי והן בקנה מידה ארצי. בנוסף לרכבות נוסעים, SBB מפעילה שירותי רכבות משא ומטען, ובעלת נדל״ן ברחבי שוויץ. SBB נחשבת לאחד מארגוני הרכבות המובילים ביותר בעולם, ועוסקת בשינוע מיליוני נוסעים על בסיסי יומי.
אודות Fincons
קבוצת Fincons היא חברת ייעוץ עטורת פרסים בתחום ה-IT עם כמעט 40 שנות ניסיון בייעוץ עסקי בנושא IT ושילוב מערכות, הפעילה בתעשיות שונות לרבות תחבורה, שירותים פיננסיים, מדיה, אנרגיה ושירותים, ייצור, מינהל ציבורי ומוסדות בינלאומיים. מרכז החברה בבארי מבטיח איכות גבוהה, יכולת גידול ותחרותיות באמצעות אסטרטגיית שירותי ה-IT שלהם. חדשנות היא הלך הרוח של קבוצת Fincons, המשקיעה ללא הרף במחקר ופיתוח ומשתפת פעולה עם אוניברסיטאות בינלאומיות ומרכזי מחקר, החל מאיתור כישרונות טכנולוגיים וכלה בהנדסת פתרונות, וכן השקעה משותפת עם לקוחות מובילים. עם למעלה מ-2,000 עובדים, לקבוצת Fincons יש משרדים באיטליה, שוויץ, גרמניה, צרפת, בריטניה וארה"ב.
אודות Cervello
Cervello היא חברת סייבר מובילה המתמחה ופועלת להגן על בטיחות, זמינות והמשכיות חברות רכבות ברחבי העולם. לחברה מוצר אבטחת סייבר ייחודי וייעודי לתעשייה אשר מוגן בפטנט, המאפשר בקלות תצוגה ויזואלית של כלל פעילות התשתית התפעולית של צי הרכבות, תוך ניטור מתמיד של מגוון הנכסים הקריטיים ברשת. פתרון זה מאפשר למפעילות ולמנהלות תשתיות הרכבות למזער את איומי הסייבר וכמות הסיכונים בצורה היעילה ביותר, תוך נטרול אירועי בטיחות ומניעת תאונות. המערכת הייחודית של Cervello מאופיינת בפשטות ומהירות הטמעתה בסביבת הרכבת, ללא כל התקנה של רכיבים ברשת, ובעלת יכולת התרחבות יעילה המאפשרת אינטגרציה מושלמת ופשוטה עם המערכות הקיימות של הלקוחות. בכך, מספקת Cervello יעילות תפעולית מירבית ותמיכה מלאה הן בתשתיות דור קודם והן בתשתיות מודרניות.