סגור
כדאי להכיר

רשת קצביות הבוטיק קנקון: חווית קנייה שטרם נראתה במחוזותינו

קנקון היא חברה משפחתית שהתחילה כמפעל למוצרי אווז, והיום היא מתהדרת ברשת קצביות בוטיק המציבות רף ללא מתחרים. נכנסנו לבקר בבייבי החדש של הרשת – קצבית ראשון לציון, והרי הרשמים

קנקון היא חברה משפחתית שהתחילה את דרכה כמפעל איכותי כבר בשנת 1985, כאשר החלה לייבא ולייצא לארץ מוצרי אווז, עם דגש על כבד אווז ושוק אווז. בעליה הגדולה של ברית המועצות, התחילה החברה גם לשווק ולייבא פירות ים, ובמשך השנים גדלה והתרחבה למסחר של ייבוא בקר מחו"ל, בנוסף לגידול מקומי בארץ וברמת הגולן.
3 צפייה בגלריה
קנקון מוצרים בע"מ - הגבינות
קנקון מוצרים בע"מ - הגבינות
קנקון מוצרים בע"מ - הגבינות
(יח"צ)
משיווק סיטונאי לקצביות בוטיק מצליחות
כיום החברה משווקת ל-4000 לקוחות בישראל, ביניהם לקוחות קצה, סוחרים, מסעדות, סופרמרקטים, בתי מלון וכדומה. מעבר לרשת הסיטונאית של החברה, הרשת הקמעונאית כוללת שלושה סניפים: מודיעין, אשדוד ובראשון לציון.
הסניף הראשון נפתח לפני כשבע שנים במפעל במודיעין, והתחיל כחנות מפעל צנועה, שעבדה יפה ומעל למצופה. היום, לאחר שיפוץ מאסיבי והרחבה, הקצביה הוקמה מחדש על שטח של 700 מ"ר עם מחלקת גבינות עולמית, מחלקת בשרים מעושנים בסגנונות שונים, והכל בייצור עצמי.
זאת ועוד, חנות נוספת שנפתחה זמן קצר לאחר החנות במודיעין, היא חנות ענק באשדוד המשתרעת על שטח של כ-700 מ"ר, ואפשר למצוא בה מחלקות דגים, פירות ים, בשר, בקר, עופות, ומחלקות נלוות כגון מחלקה אסיאתית, מחלקה איטלקית ועוד.
סניף קנקון ראשון לציון - הלונה הפארק הקולינרי של אזור המרכז
לפני שבעה חודשים הושקה חגיגית החנות שהיא גולת הכותרת של הרשת – קצבית ראשון לציון. החנות העצומה מתפרשת על שטח של 1,200 מ"ר, והיא למעשה שילוב בין קצבית-על לסופרמרקט ייחודי. עם עיצוב מיוחד, השקעה אדירה ומחלקות ענק, המקום מציע חווית קניה שטרם נראתה בישראל.
3 צפייה בגלריה
קנקון מוצרים בע"מ - עוד מהגבינות
קנקון מוצרים בע"מ - עוד מהגבינות
קנקון מוצרים בע"מ - עוד מהגבינות
(יח"צ)
בין המחלקות מצאנו מחלקות ענקיות של בשר בקר, דגים טריים, מחלקת פירות ים שבראשה קוויאר ולובסטרים, מחלקת טחונים ועוד. עוד במקום נמצאת מחלקת תבלינים מרשימה וייחודית, המציעה תבלינים ותערובות תבלינים המיוצרות במיוחד בשביל הקצביה.
במחלקת הקפה אפשר למצוא סוגים שונים של קפה טחון ומגורען במשקל לצד מגוון של תה בתפזורת. במחלקת הגבינות מוצגות לראווה יותר מכ-300 גבינות מכל העולם, מכל הסוגים והמינים שאפשר להעלות על הדעת. במחלקת היינות מצאנו יינות מיובאים מהעולם כולו, לצד יינות מקומיים מוצלחים.
ואם כל זה לא מספיק, במקום מחלקות מיוחדות המקוטלגות על פי קולינריה של מדינות ויבשות – אמריקה, איטליה, אסיה, מקסיקו ועוד, המציעות סגנונות שונים של מוצרים. לצד כל אלה, ניצב במקום בית קפה-מסעדה המציע מנות טריות מכל חומרי הגלם האיכותיים שבמקום. איכות היא אכן לא מילה גסה.
3 צפייה בגלריה
עוד מהמבחר של בקנקון מוצרים בע"מ
עוד מהמבחר של בקנקון מוצרים בע"מ
קנקון מוצרים בע"מ - בר קפה
(יח"צ)
חברת קנקון שהתחילה כמפעל, היא משמשת היום לאחת החברות הבולטת בשוק המקומי, שעובדת ללא ספקים חיצוניים, ומייצרת ומספקת מוצרים ייחודיים ומקוריים משלה, ולראייה – סניף קנקון בראשון לציון, שעולה על כל הציפיות מחוויית קניה ישראלית.
סניף ראשון לציון: ילדי טהרן 10, ראשון לציון