סגור

חברת הנדל"ן הישראלית רילקו הגדילה את פורטפוליו הנכסים שלה מתחילת השנה ביותר מ-200 מיליון ש"ח

חברת השקעות הנדל"ן בארה"ב, בבעלותו של תומר חי, רשמה חצי שנה מרשימה עם גיוסי עתק המוערכים בכ-200 מיליון ₪ והמשיכה לבסס את מעמדה כאחת מחברות השקעות הנדל"ן בארה"ב מהגדולות בישראל. הנכסים המניבים שרכשה החברה בשנה החולפת, הושכרו בין היתר למשרד הבריאות האמריקאי, בנק גדול בארה"ב וחברת לוגיסטיקה הנסחרת בנאסד"ק. ישראל מככבת בחמישייה הפותחת של משקיעי הנדל"ן בארה"ב
לאחר שבשנה החולפת היקף ההשקעות של חברות ישראליות בארה"ב נאמד בכ-2.4 מיליארד דולר, נראה שקהל המשקיעים הישראלי מרחיב את השקעותיו בארה"ב: הערב (ג') דיווחה חברת רילקו, חברה ישראלית-אמריקאית המנהלת השקעות בארה"ב, על הגדלת פורטפוליו הנכסים שלה ביותר מכ-200 מיליון ש"ח תוך כחצי שנה. בכך, הייתה אחת מהחברות הישראלית הפרטיות עם היקף הפעילות הגדול ביותר בארה"ב.
1 צפייה בגלריה
תומר חי
תומר חי
תומר חי
(יח"צ רילקו)
במהלך משבר הקורונה האנליסטים של חברת רילקו יצרו אסטרטגיית השקעות המתמקדת בשוק המשרדים במטרה לרכוש נכסים מרכזיים במחירי מציאה. החברה הצליחה לרכוש כמה ממתחמי העסקים המרכזיים בקליבלנד, אשר הושכרו לגופים הגדולים ביותר בארה"ב- נכסים אשר מחירם עלה בחודשים האחרונים כתוצאה מהתאוששות השוק האמריקאי לאור מבצע החיסונים המקיף. הגיוס האחרון של החברה לרכישת מתחם "Allen Road", ממבני התעשייה המפורסמים ביותר באוהיו, הסתיים תוך פחות מ-20 יום.
תומר חי: "הקהל הישראלי מחפש יציבות והכנסה שוטפת מבלי להתעסק בניהול הנכס"
במשך שנים הגופים המוסדיים בישראל השקיעו מיליארדי דולרים בנכסים מניבים בארה"ב, נכסים אשר נרכשים על ידי החברות כשהם מושכרים לשוכרי עוגן יציבים ומניבים את השכירות החודשית בנוסף לעליית ערך הנכס. בשנים האחרונות, אפיק ההשקעות הפך לפופולרי בקרב ישראלים והחליף את רכישת הסינגלים (בתים פרטיים) בזכות חברות השקעות שהחלו לשווק את המוצר לקהל הרחב.
"לאורך שנים ישראלים נתקלו בבעיות תפעול של הנכס מעבר לים ורכשו נכסים מבלי לנתח את המחירים באזור או לבקר בנכס שרוכשים. ההשקעה דרך חברות השקעות בקבוצות שמתאגדות יחד מעניקה להם יתרונות כגון ניתוח מקצועי ומקיף של אנליסטים של החברה, כוח קנייה שמאפשר לנהל משא ומתן ולרכוש את הנכס במחיר אטרקטיבי וכמובן- ניהול מקצועי שמתבצע על ידי חברת ההשקעות בעלת פעילות מקומית". מספר תומר חי.
לאחרונה, השיקה חברת ההשקעות רילקו את המועדון האקסקלוסיבי החדש ללקוחותיה, "מועדון החצי מיליון", כאשר החברים בו נהנים מקדימות בהשקעות החברה, הזמנה לאירועי משקיעים ומפגשי העשרה. עד כה, הצטרפו למועדון למעלה מ-800 משקיעים ישראלים. כמו כן, השיקה החברה את הפרויקט החדש בקרב לקוחותיה, רכישת מתחם Cleveland Business Center, מתחם עסקים מפורסם שהוצע למכירה לראשונה מזה כ-30 שנה.