סגור

עמותת בוגרי 8200 ו-IMED מציגות: החיבור המושלם בין עולם הרפואה לתעשיית ההייטק

בימים אלו נפתחת ההרשמה לתוכנית ה-Health-Tech מבית תוכנית ההאצה 8200 IMPACT,קהילת Bio8200 ו-IMED

בתוכנית שתיארך 5 חודשים, יקבלו מיזמי בריאות בתחום האימפקט הטכנולוגי מעטפת מלאה, הכוללת חיבורים אל מגוון השותפים של IMED בארץ ובעולם, מנטורים ומנטוריות בכירים מרשת הבוגרים של 8200, נגישות לרופאים וחוקרים מובילים בתחומים, גישה לדאטה רפואית של המרכז הרפואי איכילוב, שימוש במעבדות מחקר מתקדמות, קשר ישיר למשקיעים ושיתופי פעולה עם חברות ומרכזים רפואיים מובילים בעולם, והכל בסביבת עבודה חדשנית.
במסגרת התוכנית ישתתפו 4-6 מיזמים, שייבחרו מתוך מאות מועמדים, שאינם בהכרח בוגרי 8200, שמובילים מיזמים פורצי דרך, ויעברו ועדת קבלה המורכבת מטובי המומחים בתחום הרפואה ובתחומי החדשנות והטכנולוגיה הרפואית, יחד עם מנהלי התוכנית ונציגי חברות התומכות בתוכנית.
4 צפייה בגלריה
חוגגים חדשנות
חוגגים חדשנות
חוגגים חדשנות
את התוכנית מובילים:
תוכנית ההאצה והקהילה 8200 IMPACT - המקדמת מיזמים טכנולוגיים חברתיים וסביבתיים
קהילת 8200 Bio – קהילה ייחודית של למעלה מ-1,000 בוגרי ובוגרות יחידת 8200 המתמקדים בחדשנות רפואית וטכנולוגיות מתקדמות בתחום הבריאות
IMED- מרכז החדשנות הרפואית של בית החולים איכילוב ורשת מתחמי העבודה MIXER
התוכנית החדשה בנויה באופן שיאפשר וינגיש את הפעילויות, המנהלים והצוותים של המרכז הרפואי לטובת מיזמים מבטיחים. התוכנית, הראשונה מסוגה בישראל, תתמקד בעיקרה בפיתוח פתרונות בתחומי הבריאות הדיגיטלית והמכשור הרפואי. במסגרת התוכנית כל מיזם יזכה למעטפת אישית ותוכנית עבודה מוגדרת שתכין את המיזמים לגיוס כספים ותסייע בפיתוח המוצר תוך הכנה לחדירה אל שווקים מעבר לים.
4 צפייה בגלריה
מתחם IMED
מתחם IMED
מתחם IMED
(אמנון חורש)
לדברי אביב שוחר מנכ"ל איכילוב טק: "אנחנו מזמינים יזמים מופלאים, חלקם מגיעים יחד עם טכנולוגיות שניבנו במשך שנים, וימצאו אצלנו בית. בזכות שיתוף הפעולה בין הצוותים הרפואיים של איכילוב שיתנו משוב וכיוון לצרכים הרפואיים יחד עם עמותת 8200, ערוכים לקלוט טכנולוגיות חדשות ויחד נמנף את היכולות לטובת כולנו"
לדברי איל נוה מנכ"ל MIXER: "אנחנו נרגשים לחבר בין מוחות מדהימים שהולכים לעשות עולם טוב יותר, התוכנית תממש את החזון של מנכ"ל בית החולים איכילוב פרופ' רוני גמזו בחיבור בין-אישי בין יזמים לעולם החדשנות הרפואית תוך הפחתת חסמים, קיצור ביורוקרטיות ושבירת פרדיגמות ישנות, שיחד יובילו לפריצות דרך"
4 צפייה בגלריה
פרופ' רוני גמזו מוביל חדשנות
פרופ' רוני גמזו מוביל חדשנות
פרופ' רוני גמזו מוביל חדשנות
(מאי קוגל)
חן שמילו, מנהל תוכנית 8200 IMPACT: "תוכנית ההאצה 8200 IMPACT והקהילה הייחודית 8200 Bio
בעמותת בוגרי 8200 שמחות לחבור ל-IMED, גוף מוביל בעולם החדשנות הרפואית, כדי להמשיך להצמיח את האקו-סיסטם הישראלי ולקרב אותו לחזון של אומת האימפקט הטכנולוגי. אנו מתקרבים לקראת גל חדש של מיזמים טכנולוגיים שמבקשים לעשות אימפקט בריאותי וכלכלי במקביל ונעשה כל הניתן כדי לרתום את ההון האנושי של בוגרי 8200 לטובת מטרה נעלה זו".
התוכנית תתקיים בחודשים אוקטובר 21 – פברואר 22
**ההרשמה תיסגר ביום-03.08.2021, מהרו להירשם!**
4 צפייה בגלריה
קול קורא למיזמים פורצי דרך
קול קורא למיזמים פורצי דרך
קול קורא למיזמים פורצי דרך