סגור
שורת הרווח דף כתבה חדש

נדלהון – השקעה בנדל"ן מבלי לרכוש נכס

מה ההבדל בין רכישת דירה למגורים לבין השקעה בדירת מגורים ואיך אפשר להרוויח מעסקת נדל"ן אך לשלם מס של עסקה פיננסית? יוסי ברק מסביר



השקעות בנדל"ן תמיד היו אטרקטיביות לציבור הישראלי, אך בתקופה האחרונה מסתמן שהאטרקטיביות שלהן גדולה אף יותר מתמיד. נתוני האוצר חושפים כי בין יוני 2020 לפברואר 2021 נסגרו כ-94 אלף עסקאות – נתון המצביע על עלייה חדה מתקופות מקבילות בשנים קודמות.
אך האם השקעה בנדל"ן חייבת להיות כרוכה בכל כך הרבה עבודה? הרי על מנת להשקיע בנכס ראוי עליכם קודם כל לחפש נכס, לאחר מכן לפנות לבעלי מקצוע, לדאוג לשיפוץ, למצוא שוכרים. ולצד העבודה הנדרשת מכם, עליכם גם להוסיף לרכישה שורה של עלויות נלוות כמו השלמת הון באמצעות משכנתא, תשלום מס השבחה אחרי המכירה ועוד. האם אין דרך אחרת?
יוסי ברק, מייסד נדלהון ומנכ"ל ברק פיננסים מסביר כיצד מיזם נדלהון מספק למשקיעים הזדמנות להרוויח מעסקת נדל"ן ולשלם מס של עסקת פיננסים. ברק מסביר מה ההבדל בין רכישת דירה למגורים לבין רכישת דירה להשקעה, מה צריך לבדוק בכל אחד מהמקרים וכיצד מיזם נדלהון מאפשר למשקיעים לקבל השבחה מקסימלית על דירה במרכז הארץ, להרוויח החל מהחודש הראשון באמצעות דמי שכירות, להימנע מהעבודה הכרוכה ברכישת דירה וכן מהעלויות הנלוות לה, ולהניב רווחים של 15-17% בנוסף לעסקת הנדל"ן.