סגור
לוויין עמוס 4 חלל תקשורת לווין לויין
לווין של חלל תקשורת (צילום: חלל תקשורת)

התקדמות להסדר חוב בחלל תקשורת: נושי הסדרה הלא מובטחת יקבלו 35 מיליון דולר

החברה ההונגרית 4iG הגיעה להסכמות עם נושי הסדרה אג"ח י"ז לפיהן התמורה שיקבלו בהסדר תגדל לעומת לעומת 30.5 מיליון דולר שהציעה החברה, ההונגרים ומשקיע נוסף שלא נחשף, אך מדובר כנראה באהרון פרנקל. התוספת תגיע ממקורות החברה ולא מהזרמות הנושים

התקדמות לקראת הסדר החוב בחלל תקשורת: החברה ההונגרית 4iG הגיעה להסכמות עם נושי הסדרה הלא מובטחת אג"ח י"ז על התמורה בהסדר.
המזומן שיקבלו מחזיקי האג"ח בסדרה שהיא הקטנה ביותר בין שלוש הסדרות יהיה של 35 מיליון דולר, לעומת 30.5 מיליון דולר שהציעה החברה, ההונגרים ומשקיע נוסף שלא נחשף, אך מדובר כנראה באהרון פרנקל.
התוספת בתמורה למחזיקי האג"ח בסדרה תגיע ממקורות החברה ולא מהזרמות הנושים. ההונגרים מעמידים הלוואה של 150 מיליון דולר לחלל תקשורת, ואילו המשקיע יזרים 18 מיליון דולר ויקבל 61% מהמניות. ההונגרים יקבלו 20% מהמניות מאחר שההזרמה שלהם היא סוג של הלוואה.
בקופת חלל כ-100 מיליון דולר, ויחד עם 168 מיליון דולר שיזרימו החברה ההונגרית ופרנקל אמורים המחזיקים לקבל כ-271 מיליון דולר. התספורת לסדרות המובטחות היא של כ-10% ולסדרה הלא מובטחת של כ-40%, ובסך הכל מדובר בתספורת של 59 מיליון דולר. רק 45% ממחזיקי הסדרה הלא מובטחת תמכו בהסדר שלא עבר, בעוד שבשתי הסדרות המובטחות עבר ההסדר ברוב של יותר מ-97%.
עו"ד אמנון ביס ממשרד גורניצקי GNY מייצג את מחזיקי האג"ח הסדרות המובטחות.עו"ד דורון טאובמן ממשרד כספי מייצג את מחזיקי האג"ח לא מובטחות.