$
בארץ

ישראכרט משיקה זירת הטבות וירטואלית

מספר ההטבות המוצעות באתר עומד על כ-600, לעומת כ-80 שהופיעו עד כה בחוברת החודשית שנשלחת לבתי הלקוחות

תומר זלצר 22:03 13.04.10

 

חברת כרטיסי האשראי ישראכרט הודיעה אתמול על השקת זירה אינטרנטית חדשה למתן הטבות ללקוחות. עלות המהלך, שבמסגרתו יעלה גם קמפיין טלוויזיוני, מוערכת בכמה מיליוני שקלים.

 

מנכ"ל ישראכרט דב קוטלר הציב יעד לעלייה של 33% במספר הלקוחות שיצטרפו לתוכנית ההטבות של החברה, שכיום חברים בה 450 אלף לקוחות (רבע מכלל לקוחות ישראכרט). "יצרנו מודל ייחודי שימשיך את שיטת צבירת הכוכבים", אמר קוטלר. "המודל החדש יתבסס על דיאלוג ישיר עם הלקוחות ועל התאמת הטבות אישיות על פי בחירת הלקוחות באמצעות אתר האינטרנט". מספר ההטבות המוצעות באתר עומד על כ־600, לעומת כ־80 שהופיעו עד כה בחוברת החודשית שנשלחת לבתי הלקוחות.

 

ההוצאות השנתיות של ישראכרט על תוכנית ההטבות עומדות על כ־35 מיליון שקל. על פי נתוני ישראכרט, כ־60% מהלקוחות בוחרים הטבות בתחום התרבות, וכ־30% מהם בוחרים הטבות בתחום הצריכה השוטפת.

x