סגור
פלטפורמת Only Fans
פלטפורמת Only Fans (AP)

שירות התוכן למבוגרים אונלי פאנס מפטר עובדים

הפלטפורמה, שמאפשרת ליוצרים להעלות תכנים ומספקת תוכן למבוגרים, הצהירה כי היא בדרך להיפרד מחלק מעובדיה במסגרת תוכניתה "לעצב מחדש מוצרים מסוימים". OnlyFans לא פירטה כמה עובדים יקוצצו או מאילו חטיבות, אך הדגישה כי "תספק לעובדים המושפעים מהמהלך חבילות פיצויים נדיבות וייעוץ לגבי הקריירה"

פלטפורמת אונלי פאנס (OnlyFans), שמאפשרת ליוצרים להעלות תכנים ומספקת תוכן למבוגרים, מפטרת עובדים כחלק מתוכנית "לעצב מחדש מוצרים מסוימים", כך לפי הצהרה שפרסמה החברה ופורסמה באתר ביזנס אינסיידר. עם זאת, בחברה לא פירטו כמה עובדים יקוצצו או מאילו חטיבות. "אף שזו ההחלטה הנכונה עבור אונלי פאנס ועבור קהילת היוצרים שלנו, אנחנו מכירים בכך שלא יהיה קל לאנשים שיושפעו מההחלטה", נמסר בהצהרה. "נספק לעובדים המושפעים חבילות פיצויים נדיבות וייעוץ לגבי הקריירה כדי לתמוך בהם בתקופת המעבר".
השימוש בפלטפורמה זינק במהלך המגפה, והשירות אף הוזכר בשיר של ביונסה. לפי המסמכים הפיננסים שהגישה החברה עבור 2021, מספר היוצרים בפלטפורמה צמח מ-348 אלף ב-2019 ל-1,618,000 ב-2000, ומספר ה"מעריצים" עלה מקרוב ל-13.5 מיליון ליותר מ-82 מיליון באותה התקופה. במקביל, ההכנסות עמדו ב-2019 על 53.7 מיליון דולר וזינקו ל-345 מיליון דולר ב-2020.
אולם, בסוף השנה שעברה חל שינוי פתאומי בהנהלה, והמייסד טים סטוקלי פרש מתפקיד המנכ"ל והוחלף על ידי אמי גן, סמנכ"לית השיווק של החברה. סטוקלי אמר כי הוא ומשפחתו מכרו ב-2018 את השליטה בחברה למיליארדר ליאוניד רדבינסקי.
ההודעה על הפיטורים מגיעה לאחר שרק בחודש שעבר טענו מנהלי החברה כי בניגוד לחברות כמו נטפליקס ורוקו שחוות האטה לאחר זינוק במשתמשים במהלך המגפה, מצבם טוב. "איננו חווים את ההאטה הזו", הדגישה קיילי בלייר, סמנכ"לית האסטרטגיה והפעילות של החברה בכנס שנערך בחודש שעבר באמסטרדם. סמנכ"ל הכספים לי טיילור טען באותו אירוע כי החברה מגדילה כל העת את כוח האדם. אולם, כעת מפורסמת משרה פנויה אחת בלבד בחברה בעמוד הלינקדאין שלה.