סגור
דיוויד בקהאם פרזנטור של עלי אקספרס
דיוויד בקהאם כפרזנטור של עלי אקספרס. עליאקספרס תשמש כאחת הספונסריות בטורניר היורו (צילום: עלי אקספרס)

עלי אקספרס נערכת ליורו: דיוויד בקהאם ישמש פרזנטור

האייקון הבריטי הוחתם לשנה בחוזה שתנאיו אינם ידועים, ויככב בפרסומות במגוון ערוצי מדיה ובמהלך טורניר היורו. החתמתו מגיעה על רקע התחרות הגוברת מול טמו ושיין

דיוויד בקהאם ישמש כפרזנטור של עלי אקספרס, פלטפורמת המסחר המקוון הבינלאומית של עליבאבא, כך לפי דיווח ב-CNBC. החתמתו של כוכב הכדורגל לשעבר מגיעה על רקע התחרות הגוברת בעקבות ההתרחבות הבינלאומית המהירה של היריבות טמו ושיין.
החוזה הוא לשנה אחת אך הפרטים הפיננסים שלו לא נחשפו. לפי התנאים הידועים, בקהאם יככב בסדרה של פרסומות בטלוויזיה, באינטרנט, במדיה החברתית ובמדיה המסורתית, ובראשן פרסומות שישודרו במהלך טורניר היורו, שנחשב לטורניר הכדורגל השני הנצפה ביותר אחרי המונדיאל. לפי אופ"א, במשחקי הטורניר הקודם צפו מספר מצרפי של 5.2 מיליארד צופים.
עלי אקספרס תשמש כאחת הספונסריות בטורניר שנפתח ב-14 ביוני. "עלי אקספרס משקיעה מיליוני יורו במבצעים ועסקאות במהלך המשחקים", נמסר בהצהרה שפרסמה החברה. המבצעים כוללים גם חלוקת כרטיסים למשחקים למשתמשי האפליקציה. "עליאקספרס עוזרת לאוהדים להגיע קרוב יותר ליורו 2024 הקיץ, ומציעה להם פרסים מעולים כשהאקשן קורה על המגרש", מסר בקהאם.
החברה של כוכב הכדורגל לשעבר, DRJB הולדינגס, דיווחה על הכנסות של 72.6 מיליון פאונד (92.5 מיליון דולר) ב-2022.
מכירות הזרוע הבינלאומית של עליבאבא, שבה נכללת עליאקספרס, עלו ב-45% בשלושת החודשים הראשונים של השנה לעומת השנה שעברה ל-27.45 מיליארד יואן (3.8 מיליארד דולר). לשם השוואה, המכירות של פלטפורמות טאובאו ו-Tmall המתמקדות במכירות בסין, צמחו באותה תקופה ב-4% ל-93.22 מיליארד יואן. עם זאת, גם ההפסדים בחטיבה הבינלאומית התרחבו ועמדו עבור התקופה על 4.1 מיליארד יואן מ-2.2 מיליארד יואן בתקופה המקבילה אשתקד. מנכ"ל החטיבה הבינלאומית ג'יאנד פאן, מסר בשיחה עם אנליסטים מוקדם יותר החודש כי הם משקיעים באגרסיביות במזה"ת ובשווקים מתעוררים אחרים.
בנוסף לעליבאבא, חברות סיניות נוספות הפכו השנה ספונסריות של היורו, זאת על רקע ההאטה בבית. החברות הללו כוללות את יצרנית המכוניות החשמליות BYD, יצרנית מכשירי החשמל הייסנס ומותג הסמארטפונים Vivo.