סגור

הקריירה הבאה של סרינה וויליאמס? וונדר וומן בסדרת קומיקס

סדרת הקומיקס, שתצא בשיתוף עם DC קומיקס שאחראית גם על וונדר וומן וסופרמן, תפורסם בתחילה במהדורה דיגיטלית ותכלול ארבעה פרקים. "אני אוהבת את עולמות גיבורי העל, התאהבתי בהם לראשונה באמצעות ספרי הקומיקס", אמרה וויליאמס

לאחר שכבשה כבר את עולמות הטניס והאופנה, סרינה וויליאמס נכנסת לתעשיית ספרי הקומיקס.
וויליאמס, שזכתה ב-23 טורנירי גרנד סלאם, תככב בתפקיד וונדר וומן בסדרת ספרי קומיקס חדשה. ההודעה מגיעה לאחר שבקיץ גילמה וויליאמס את וונדרוס סרנה (Wondrous Serena) בפרסומות לקראת ההשקה של שירות הסטרימינג DirecTV. היא תשוב כעת לדמות ולמלחמתה למען הצדק.


סדרת הקומיקס, שתצא בשיתוף עם DC קומיקס, שאחראית גם על וונדר וומן וסופרמן, תפורסם בתחילה במהדורה דיגיטלית ותכלול ארבעה פרקים. המהדורות המודפסות של הקומיקס יצאו לאור בנובמבר. מחברת הסדרה היא אמנדה דייברט והמאייר הוא קאט סטאגס שאחראי גם על סמאלוויל.
2 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס וונדר וומן פרסומת לדיירקט טי.וי 2
סרינה וויליאמס וונדר וומן פרסומת לדיירקט טי.וי 2
סרינה וויליאמס כוונדר וומן
(צילום: יוטיוב)
הסיפור מתחיל בעולם שלנו אך עד מהרה נמשכת וויליאמס ליקום מקביל. לפי תקציר העלילה שפורסם, וויליאמס תילחם נגד רובוטים משגרי כדורים בשם רטרובוטס כדי להגן על הצופים במשחק טניס. "היא מגלה קרע בחלל דרכו הרובוטים הופיעו, ומוצאת את וונדרוס סרנה. שתיהן חוברות יחד כדי להציל את שני העולמות ולמנוט מרטרובוטס להעניש אנשים חפים מפשע ביקומים המקבילים בגין פשעים עתידיים".
2 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס וונדר וומן פרסומת לדיירקט טי.וי
סרינה וויליאמס וונדר וומן פרסומת לדיירקט טי.וי
(צילום: יוטיוב)
הקמפיין יתרחב גם לעולמות המדיה החברתית, כולל חשבון טוויטר וחשבון סנאפצ'ט שיכלול גם שימוש במציאות רבודה (Augmented Reality), שתאפשר למעריצים להשתתף בקרב נגד הרטרובוטס.
"אני אוהבת את עולמות גיבורי העל והתאהבתי בהם לראשונה באמצעות ספרי הקומיקס", הגיבה וויליאמס. "זו התגשמות חלום עבורי לגלם את ונדרוומן עבור DirecTV. נהניתי כל כך לגלם דמות כל כך אייקונית על המסך ובספרי קומיקס שלי".