סגור
רשת בתי קולנוע AMC
רשת בתי קולנוע AMC, בקרוב חדרי זום (צילום: גטי)

בקרוב בבתי הקולנוע בארה״ב – פגישות זום המוניות

רשת בתי הקולנוע AMC בשיתוף פעולה עם חברת זום תיצור חדרי ישיבות וירטואלים באולמות שלה. אפשר יהיה לקיים אירועים במספר אולמות קולנוע בו זמנית. המהלך נעשה בניסיון להתגבר על החוב האדיר של AMC שנוצר עקב מגיפת הקורונה

רשת בתי הקולנוע AMC תשתף פעולה עם חברת זום (Zoom Video Communications) לקיום שיחות ועידה בווידאו ותהפוך אולמות קולנוע נבחרים שלה לחדרי ישיבות. שתי החברות מתכננות להשיק את חדרי הזום ב-17 מהשווקים הגדולים של AMC בארה"ב ב-2023.
בהשקה יוכלו חברות להזמין בלוק זמן של שלוש שעות בכמה בתי קולנוע בו זמנית, כדי לקיים אירועים וירטואליים במספר שווקים. AMC וזום יספקו את הציוד הנדרש ויציעו בתוספת תשלום שירותי מזון, משקאות וצפייה בסרט.
מהלך זה נעשה על ידי AMC בניסיון להתגבר על עומס החובות הכבד שלה אשר נוצר בעקבות מגיפת הקורונה. מהלכים נוספים כללו רכישת 22% ממניות מכרה זהב, שיווק הפופקורן שלה בחנויות קמעונאיות ויצירת דיבידנד מיוחד, הנקרא APE ומיועד למשקיעים הקמעונאיים שתמכו במניה ועזרו לחברה להימנע מפשיטת רגל.
לפי מנכ"ל AMC אדם ארון (Adam Aron), הרעיון הוא לנצל בתי קולנוע אטרקטיביים במקומות מרכזיים בערים, כדי להשתמש בהם לטובת פגישות המתקיימות במהלך היום.