סגור

למען משבר האקלים: לאונרדו דיקפריו משקיע בשמפניה אורגנית מצרפת

דיקפריו, שידוע כפעיל אקלים נלהב, אמר כי המותג הצרפתי Telmont מגן על המגוון הסביבתי ו"משתמש ב-100% אנרגיה מתחדשת, ולכן אני גאה להפוך לאחד ממשקיעיו"

השחקן לאונרדו דיקפריו משקיע במותג השמפניה הצרפתי Telmont, כך נמסר היום מבעלת מניות הרוב של החברה, רמי קואנטרו, וזאת כחלק ממגמה של גיוס כוכבים על ידי מותגי יוקרה כדי לקדם את מוצריהם.


"על ידי הגנה על המגוון הסביבתי של אדמותיה, ושימוש ב-100% אנרגיה מתחדשת, מזון טלמונט (Maison Telmont) נחוש להפחית דרמטית את טביעת האצבע הסביבתית שלו, ולכן אני גאה להפוך לאחד ממשקיעיו", אמר השחקן בהצהרה שמסר. דיקפריו ידוע בהיותו פעיל מאוד במאבק למען משבר האקלים.

2 צפייה בגלריה
לאונרדו דיקפריו
לאונרדו דיקפריו
לאונרדו דיקפריו. משקיע בשמפניה אורגנית
(צילום: גטי )

שמפניית טלמונט נוסדה ב-1912. בעלת הרוב, רמי קואנטרו, רכשה 50% ממניות המותג באוקטובר 2020. מותגי יוקרה גדולים בכל העולם נכנסים בשנים האחרונות לשותפויות עם ידוענים במטרה למשוך קהל צרכנים צעיר. כוכבת הפופ ביונסה, אשתו של ג'יי זי, נמצאת בשותפות עם מותג בגדי הספורט Ivy Park.
בנוסף, בפברואר 2021 רכשה Moët Hennesy, שנמצאת בבעלות LVMH, כמחצית (50%) ממניות מותג השמפניה Armand de Brignac, שנמצא בבעלות הראפר ג'יי זי.
לאונרדו דיקפריו, זוכה האוסקר מ-2016 על תפקידו בסרט "האיש שנולד מחדש" מ-2015, הוא אחד השחקנים המפורסמים ביותר בהוליווד, לאחר שכיכב בסרטים כמו "טיטניק" ו"הזאב מוול סטריט".

2 צפייה בגלריה
לאונרדו דיקפריו גטסבי הגדול
לאונרדו דיקפריו גטסבי הגדול
לאונרדו דיקפריו בסרט "גטסבי הגדול"
(צילום: Warner Brothers)