סגור
דונלד טראמפ סניקרס מוזהבים
דונלד טראמפ מציג סניקרס מוזהבים (mhkuo: Manuel Balce Ceneta / AP)

אחרי המגדל, הרשת החברתית והבושם: טראמפ השיק סניקרס במיתוג אישי

יום לאחר שהפסיד במשפט על הונאה בעסקים שלו, הציג הנשיא לשעבר בכנס סניקרס קון - מותג חדש על שמו. זוגות הנעליים הראשונים נמכרו ב-399 דולר ואזלו תוך יום, "אני חושב שזו תהיה הצלחה גדולה", העריך טראמפ

דונלד טראמפ לא נותן להפסד האחרון שלו בבית המשפט לעצור אותו. נשיא ארה"ב לשעבר השיק מותג סניקרס משל עצמו יום לאחר ששופט בניו יורק הורה לו לשלם קנס של 355 מיליון דולר בשל ניפוח שווי הנכסים של החברה שלו.
"רציתי לעשות את זה כבר הרבה זמן", אמר טראמפ בעת חשיפת הנעל הראשונה של המותג בכנס סניקרס קון בפילדלפיה, המיועד לחובבי הנעליים. "יש לי כמה אנשים מדהימים שעובדים איתי על דברים והם חשבו על זה. אני חושב שזו תהיה הצלחה גדולה".
זוג הנעליים שהציג הם נעליים גבוהות הצבועות בזהב וכוללות עיטורים של דגל ארה"ב בצד האחורי. הנעליים זכו גם לשם "לעולם לא להיכנע" (Never Surrender) ונמכרות במחיר של 399 דולר דרך אתר חדש שהוקם ומוכר גם את הבושם של טראמפ ויקטורי 47 ב-99 דולר לבקבוק. ההסבר לשם הבושם – טראמפ יהיה הנשיא ה-47 של ארה"ב אם ייבחר שוב בנובמבר. באתר הציעו למכירה אלף זוגות נעליים, ובתוך פחות מיום הודיעו כי כולם אזלו.
1 צפייה בגלריה
נעלים סניקרס מוזהבים של טראמפ
נעלים סניקרס מוזהבים של טראמפ
נעלים סניקרס מוזהבים של טראמפ
(צילום: Chip Somodevilla/Getty )
טראמפ הוא המועמד המוביל לזכות בראשות המפלגה הרפובליקנית לקראת הבחירות. בשבוע הבא יתקיימו הפריימריז הבאים, הפעם בדרום קרולינה, המדינה שבה כיהנה המתחרה היחידה שלו ניקי היילי כמושלת. "אנחנו הולכים לשנות את המדינה הזו במהירות", אמר טראמפ בעת הצגת הנעליים. "אנחנו נזכור את הצעירים, ונזכור את סניקרס קון".