אף פעם לא מאוחר מדי: בגיל 84 מרתה סטיוארט משיקה מותג טיפוח
גורו הלייפסטייל מוציאה מותג של מוצרים לטיפוח העור בשם Elm Biosciences. לדבריה, הליך הפיתוח ארך חמש שנים וכלל מחקר מקיף והתייעצות עם 350 רופאים, כשהיא עצמה שימשה כ"שפן הניסיונות של המוצרים". המותג יצטרף לאימפריה העסקית של סטיוארט, שהונה האישי מוערך ב-400 מיליון דולר
מרתה סטיוארט משיקה מותג חדש. גורו הלייפסטייל בת ה-84 מוציאה מותג של מוצרים לטיפוח העור בשם אלם ביוסיינס (Elm Biosciences).
לצורך השקת המותג חברה סטיוארט לרופא העור דהאוול בנוסאלי, שעזר גם לפתח מוצרים למותג הטיפוח של היילי ביבר, שנמכר לאחרונה במיליארד דולר. בריאיון ל"וול סטריט ג'ורנל" סיפרה סטיוארט ששימשה כ"שפן הניסיונות" למוצרים, וכי תהליך הפיתוח ארך חמש שנים וכלל מחקר מקיף והתייעצות עם 350 רופאים בתחום. "אני מרוצה ביותר מהתוצאות", הוסיפה.
בשלב הראשון המותג יוציא שני מוצרים – סרום שיעלה 135 דולר וקפסולה משלימה שתענה לטענת המותג על בעיות של איזון הורמונלי ודלקות. המוצרים מיועדים "לטפל בגורמים החיצוניים והפנימיים של הזדקנות, ומפשטים את שגרת הטיפוח היומית תוך שהם מספקים תוצאות חזקות ומוכחות", נמסר בהודעה שפרסמה החברה. "העור שלנו הולך ומתבגר ומזדקן מהרגע שאנחנו נולדים, כך שיש הזדמנויות רבות לעצור את התהליך, או לפחות להאריך את הבריאות של העור. וזה מה שאנחנו מנסים לעשות פה", ציינה גם סטיוארט.
מותג הטיפוח החדש יצטרף לאימפריה העסקית הנרחבת של סטיוארט, שהונה האישי מוערך ב-400 מיליון דולר. האימפריה הזו כוללת מגזין, ספרי בישול ותוכניות טלוויזיה. כמו כן, היה לה מותג כלי בית בשיתוף עם רשת קיי מארט, וכן קולקציה של מוצרים שנמכרה בבלעדיות בוולמארט. בנוסף, לסטיוארט יש גם מספר נכסים, ביניהם בית גדול בניו יורק, בית באיסט המפטון ודירה בווסט וילג' בניו יורק. לפני שנתיים היא גם הפכה לדוגמנית המבוגרת ביותר שעיטרה את שער גיליון בגדי הים של "ספורטס אילוסטרייטד". אם כי באותה הזדמנות טענה שהיא "לא חושבת הרבה על הגיל".































