סגור
מרת'ה סטיוארט שער ספורטס אילוסטרייטד 1
מרת'ה סטיוארט על שער ספורטס אילוסטרייטד. "וואו זה לא רע" (צילום: Sports Illustrated)

"עולם לנשים ללא מגבלות": בגיל 81 - מרתה סטיוארט מדגמנת לספורטס אילוסטרייטד

כוהנת הלייף סטייל והבישול הפכה לדוגמנית המבוגרת ביותר המעטרת את שער גיליון בגדי הים. זאת כדי להוקיר נשים "שחיות בעולם שבו הן לא מרגישות שום הגבלות, פנימיות או חיצוניות", לפי המגזין

מרתה סטיוארט הפכה בגיל 81 לדוגמנית המבוגרת ביותר המעטרת את שער גיליון בגדי הים של מגזין ספורטס אילוסטרייטד.
כוהנת הלייף סטייל והבישול היא אחת מארבע נשים שנבחרו לככב בשער הגיליון השנה, זאת במסגרת ההחלטה להוקיר נשים "שחיות בעולם שבו הן לא מרגישות שום הגבלות, פנימיות או חיצוניות", כך לפי המגזין. הנשים הנוספות הן השחקנית מייגן פוקס, הדוגמנית ברוקס נאדר והמוזיקאית קים פטרס, שתהיה גם הטרנסית השנייה המופיעה בשער המגזין, אחרי הדוגמנית ליינה בלום שכיכבה ב-2021.
"כששמעתי שאופיע בשער גיליון בגדי הים, חשבתי לעצמי וואו זה לא רע, אני חושבת שאהיה האדם המבוגר ביותר שאי פעם מופיע על השער של ספורטס אילוסטרייטד", אמרה בריאיון. "אני לא חושבת הרבה על הגיל, אבל חשבתי לעצמי שזה מעין רגע היסטורי וכדאי שאראה ממש טוב".
סטיוארט צולמה ברפובליקה הדומיניקנית על ידי הצלם רובן אפנדור ומופיעה במגזין ב-10 לוקים שונים. היא עוקפת את אמו של אלון מאסק, הדוגמנית מאיה מאסק שהצטלמה בשנה שעברה למגזין בגיל 74 והחזיקה בתואר הדוגמנית המבוגרת ביותר בשער.
"המוטו שלי תמיד היה: כשמפסיקים להשתנות אז פשוט מפסיקים, אז חשבתי שכדאי לי להסכים להזדמנות הזו של פעם בחיים", כתבה סטיוארט בחשבון האינסטגרם שלה. "אני מקווה שתמונת השער שלי תעורר בכם השראה לאתגר עצמכם לנסות דברים חדשים, לא משנה באיזה שלב בחיים אתם נמצאים".

1 צפייה בגלריה
מרת'ה סטיוארט שער ספורטס אילוסטרייטד
מרת'ה סטיוארט שער ספורטס אילוסטרייטד
מרת'ה סטיוארט על שער ספורטס אילוסטרייטד. "מקווה שהתמונה תעורר השראה, בלי קשר לגיל"
(צילום: Sports Illustrated)

סטיוארט התפרסמה בשנות ה-80 בזכות ספרי הבישול שכתבה וההופעות שלה בתוכניות טלוויזיה. היא כתבה מאז 99 ספרים, אירחה מספר תוכניות בישול, הוציאה מגזין לייף סטייל משל עצמה ואף השיקה קולקציות בגדים ומוצרי בית. בסוף 2004 היא ריצתה חמישה חודשי עונש מאסר לאחר שהורשעה בסחר במידע פנים.