סגור

פלוטון ממשיכה להסתבך: "הרגולטורים בארה"ב חוקרים התאונות בהליכון"

במאי ביצעה החברה ריקול להליכון מתוצרתה בעקבות דיווחים על תאונות, שאחת מהן הסתיימה במוות; כעת היא מדווחת כי רשות ני"ע ומשרדי המשפטים וביטחון הפנים חוקרים את הנושא


יצרנית מכשירי הכושר החכמים האמריקאית פלוטון הודיעה אמש כי היא נחקרת על ידי הרגולטורים בארה"ב . זו מכה נוספת לחברה שכבר מתמודדת עם תלונות על תאונות שקרו בשל פגמים בהליכונים מתוצרתה.

סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי לפי מסמכים שהוגשו לרשות ני"ע האמריקאית (SEC), משרדי המשפטים וביטחון הפנים הגישו צווים לחברה לקבלת מסמכים ומידע על התאונות שאירעו במכשירי הכושר שלה.
במאי ביצעה החברה ריקול להליכון מסוג Tread+ זאת אף שרק שבועות ספורים לפני כן טענה כי "אין סיבה" להפסיק את השימוש במכשיר למרות דיווחים על פציעות ואף מוות של ילד. מנכ"ל החברה, ג'ון פולי התנצל באותו זמן על התגובה הראשונית של החברה וחשף צעדים לשיפור הבטיחות.
בפלוטון ציינו עוד אמש כי ה-SEC חוקרת במקביל את הדיווחים הציבוריים שלה בנוגע לתאונות.
"גם לאחר ה'תיקון' שנועד למנוע פציעות בקרב ילדים וחיות מחמד, קשה מאוד להתגבר על מוות של ילד בגלל מוצר", אמר וולטר תומפסון, לשעבר נשיא הקולג' האמריקאי לרפואת ספורט.
פלוטון חשפה עוד אמש כי הוגשו נגדה כמה תביעות בשל התקריות. "אנחנו מתכוונים לשתף פעולה עם כל החקירות, אך בשלב זה איננו יכולים לחזות את ההיקף, האורך והתוצאה שלהן", נמסר בהצהרה שפרסמה החברה. לפי פלוטון, הרווחיות שלה בטווח הקצר צפויה להיפגע מההחלטה להוריד את מחיר אופני הכושר ומעלויות שיווק גבוהות יותר.

1 צפייה בגלריה
הליכון של פלוטון
הליכון של פלוטון
ההליכון של פלוטון
(גטי)