סגור

הרכש החדש של נטפליקס: יצירותיו של ד"ר סוס

ענקית הסטרימינג תיצור חמש סדרות אנימציה ותכניות ספיישל שמבוססות על יצירותיו של ד"ר סוס בניסיון לעבות את ההיצע שלה לילדים. מנטפליקס נמסר: "החברה השקיעה רבות בתוכן לילדים בשנים האחרונות בציפייה לתחרות מצד יריבות חדשות"

נטפליקס הודיעה שהגיעה להסכם עם Dr. Seuss Enterprises ליצירת חמש סדרות אנימציה ותכניות ספיישל שמבוססות על עבודותיו של ד"ר סוס, בניסיון נוסף של ענקית הסטרימינג לעבות את ההיצע שלה לילדים.
חמשת הכותרים של ד"ר סוס שנטפליקס השיגה את הזכויות עבורם הם: "דג אחד, שני דגים, דגים אדומים, דגים כחולים", Horton hears a Who!, The Sneetches ,Wacky Wednesday, ו-Thidwick the big hearted Moose, כך מסרה החברה אתמול.
העסקה מרחיבה את יחסיה של נטפליקס עם החברה של ד"ר סוס, המפקחת על זכויות הכתבים של תאודור סוס גייזל המנוח. ענקית הסטרימינג כבר יצרה סדרת הנפשה שמבוססת על Green Eggs and Ham, של סוס.

2 צפייה בגלריה
סרטים מצויירים ד"ר סוס נטפליקס
סרטים מצויירים ד"ר סוס נטפליקס
ההסכם הוא על חמש סדרות אנימציה
(צילום: Netflix)

העסקה מדגישה כמה חשובים הפכו להיות כותרים בולטים עבור חברות בידור, בשוק עמוס שהתחרות בו גוברת. בסתיו שעבר רכשה נטפליקס את חברת "סיפורו של רואלד דאל", שמנהלת את זכויותיו של כותב Fantastic Mr. Fox, ו-The Twits. נטפליקס נמצאת בשלבי פיתוח של "צ'רלי ומפעל השוקולדה" ו"מטילדה".
"הסדרות החדשות של ד"ר סוס ישמשו עוגן עבור נטפליקס בניסיונה להתרחב לקהל קדם-בית ספר", נמסר מהחברה. "החברה השקיעה רבות בתוכן לילדים בשנים האחרונות בציפייה לתחרות גוברת מצד יריבות חדשות".
2 צפייה בגלריה
סרטים מצויירים ד"ר סוס נטפליקס
סרטים מצויירים ד"ר סוס נטפליקס
מתוך סרטי ד"ר סוס
(צילום: Netflix)

ערוץ דיסני פלוס של וולט דיסני מחזיק במגוון רחב של תכנים לילדים וסרטים של פיקסאר, בעוד אפל הגיעה בשנה שעברה לעסקה עם חברת סקיידאנס אנימיישן, שמנוהלת ע"י הכותב והבמאי ג'ון לאסטר, ליצירת תכנים לילדים ומשפחות. ערוץ HBO MAX של AT&T מחזיק גם הוא בתוכן לילדים, וחידש לאחרונה את השותפות שלו עם מותג "רחוב סומסום".