סגור
פנאי קולנוע AMC ניו יורק
אולם קולנוע של AMC בניו יורק (צילום: איי פי )

בקרוב אצלנו? מחירי כרטיסים לקולנוע בארה"ב ייקבעו לפי מיקום המושבים

רשת בתי הקולנוע האמריקאית AMC מתכוונת לשנות את מודל התשלום על כרטיסי קולנוע, זאת על ידי חלוקה של המושבים לשלוש קטגוריות: סטנדרטי, מוזל ומועדף. שיטת התמחור החדשה תיכנס לתוקף בכאלף אולמות עד סוף השנה

רשת בתי הקולנוע האמריקאית AMC מתכוונת לשנות את מודל התשלום על כרטיסי קולנוע, כך שמי שרוצים לצפות בסרטים כמו אווטאר מהמושבים הטובים ביותר באולם ידרשו לשלם יותר על הכרטיס.
באתר CNBC דיווחו כי רשת בתי הקולנוע הגדולה בארה"ב חשפה את השינויים המתוכננים שיבטלו את המודל של מחיר אחד לכל הכרטיסים. לפי המודל החדש, המושבים באולמות הקולנוע יחולקו לשלוש קטגוריות: סטנדרטי, מוזל ומועדף. המושבים הנכללים תחת קטגוריות הסטנדרטי מוגדרים כ"נפוצים ביותר באולמות" והם יימכרו במחירים הרגילים. המושבים המוזלים מתייחסים לשורה הראשונה ויימכרו במחיר "נמוך יותר" לעומת הסטנדרטי. לעומת זאת, המושבים "במרכז אולם הקולנוע" ייחשבו למושבים מועדפים ולכן המחיר שלהם יהיה מעט גבוה יותר.
מפה של האולם שמפרטת את ההבדלים במחירים תוצג בפני הלקוחות בעת ביצוע רכישת הכרטיסים. סמנכ"ל השיווק של הרשת אליוט המליש מסר על המהלך כדרך להתאים את אולמות הקולנוע לנהוג בשאר אולמות הבידור, שם טווח המחירים נקבע לפי מיקום המושבים. "בעוד שכל מושב באולמות הקולנוע של AMC מציע חוויית קולנוע מדהימה, אנחנו יודעים שיש צופים שמעדיפים מושבים ספציפיים ויש שמעדיפים ערך מוסף לחוויית הצפייה", אמר.
שיטת התמחור החדשה לא תחול על הצגות יומיות לפני השעה ארבע אחה"צ, ציינו בחברה. כמו כן, חברי המועדון של הרשת יהיה פטורים מהמחירים הגבוהים יותר.
הרשת תשיק את שיטת התמחור החדשה בכאלף אולמות קולנוע עד סוף השנה.