סגור
MSNBC לוגו חדש MS NOW
MS NOW, הלוגו החדש של MS. תמשיך לשרת קהל פרוגרסיביNBC

רשת הכבלים MSNBC משנה את השם לקראת פיצול מ-NBC יוניברסל

הרשת המשדרת מאז 1996 תשנה את השם ל-MS NOW ותפסיק להשתמש בלוגו הטווס, זאת על מנת להבדיל אותה לקראת הפיצול המתוכנן להמשך השנה של רשתות הכבלים, ביניהן גם CNBC ואוקסיג'ן שיאוגדו תחת חברה חדשה בשם ורסאנט. הערוצים NBC ובראבו וכן שירות הסטרימינג פיקוק יישארו תחת המטריה של NBC יוניברסל

רשת הכבלים האמריקאית MSNBC משנה את השם שלה בעקבות הפיצול המתקרב מ-NBC יוניברסל. הרשת תמותג מחדש תחת השם MS NOW שהם ראשי התיבות של הסיסמה: My Source for News Opinion World. כלומר, המקור שלי לחדשות, דעות ולעולם.
המהלך הוא חלק מהמאמצים להבדיל את הרשת, הנחשבת כמקדמת דעות פרוגרסיביות, ולבסס לה זהות עצמאית, זאת לקראת הפיצול המתוכנן בהמשך השנה. במסגרת המהלך, שאושר בנובמבר על ידי החברה האם קומקאסט, יישארו הערוצים NBC, בראבו ושירות הסטרימינג פיקוק תחת המטרייה של NBC יוניברסל, בעוד ששאר רשתות הכבלים, הכוללות מלבד MSNBC את CNBC, USA, אוקסיג'ן, E! וערוצים נוספים, יפוצלו תחת חברה חדשה בשם ורסאנט (Versant). שווי החברה החדשה יעמוד לפי ההערכות על 7 מיליארד דולר.
בעקבות זאת, יפסיקו MSNBC ורשתות אחרות להשתמש בלוגו הטווס המזוהה עם NBC. לעומת זאת, רשת CNBC תשמור על השם שלה, שמייצג את ראשי התיבות לחדשות צרכנות וערוץ עסקים (Consumer News and Business Channel), אך כן תשנה את הלוגו.
MSNBC החלה לשדר ב-1996 ונחשבת לרשת החדשות בכבלים השנייה הנצפית ביותר אחרי פוקס ניוז. האותיותMS בשם יצגו שותפות בתחילת הדרך עם מיקרוסופט. "שינוי השם עלה במהלך הדיונים לגבי ההתמקדות של הרשת לאחר הפיצול", הסביר ל"וול סטריט ג'ורנל" מארק לזרוס שיכהן כמנכ"ל ורסאנט. "כשהובהר שהרשת תכלול גם חדשות וגם דעות, ב-NBCיוניברסל אמרו כי הם מעדיפים לשמור את מותגי NBC אצלם". לדבריו, המיתוג מחדש נועד גם להקל על "בלבול" בקרב הצרכנים. הוא הוסיף כי הרשת תמשיך לשרת "קהל פרוגרסיבי" ותדאג "לחייב את הפוליטיקאים משני צדי המפה לקחת אחריות".