סגור
חיפוש

האמריקאים הכתירו את יוטיוב לרשת החברתית המנצחת של הקורונה

לפי דו"ח שפורסם על ידי מכון Pew, הצמיחה שרשמה האפליקציה בארה"ב מאז פרוץ המגיפה הייתה הגבוהה ביותר מבין כל אפליקציות המדיה החברתית; היקף השימוש בשירות הסרטונים שבבעלות גוגל עלה מ-73% ב-2019 ל-81% ב-2021. אחרי יוטיוב דורג רדיט, שהשימוש בו בקרב בוגרים בארה"ב צמח מ-11% ל-21%

יוטיוב הוכתרה לרשת החברתית המנצחת של הקורונה - כך לפי דו"ח שפרסמו במכון Pew האמריקאי. הצמיחה שרשמה האפליקציה מאז פרוץ המגיפה הייתה הגבוהה ביותר בארה"ב מכל אפליקציית מדיה חברתית אחרת.
לפי הדו"ח, שירות הסרטונים שבבעלות גוגל חווה צמיחה בשימוש בקרב בוגרים בארה"ב מ-73% ב-2019 ל-81% ב-2021. אחרי יוטיוב דורג רדיט, שהשימוש בו צמח מ-11% בקרב בוגרים בארה"ב ב-2019 ל-21%.
הממצאים מתבססים על סקר שנערך בקרב 1,502 אמריקאים בין ה-25 בינואר וה-8 בפברואר השנה. הפופולאריות של יוטיוב גבוהה במיוחד בקרב גילי 29-18, כש-95% מהם ציינו בסקר כי הם משתמשים בשירות. הסקר מצא עוד כי בקרב קבוצת הגיל הזו, 71% משתמשים באינסטגרם, 70% בפייסבוק ו-65% בסנאפצ'ט. בסקר השתתפו 220 אנשים בגילים הללו.
1 צפייה בגלריה
youtube kids יוטיוב קידס 1
youtube kids יוטיוב קידס 1
(צילום: שאטרסטוק)
עוד עולה מהסקר, כי השימוש בפייסבוק בקרב אמריקאים נותר גבוה - 69% מהבוגרים הודו כי הם מבקרים באתר הרשת החברתית. עם זאת, הנתון הזה נותר כמעט ללא שינוי בחמש השנים האחרונות.
הסקר כלל לראשונה גם את אפליקציות טיקטוק, בה משתמשים 21% מהאמריקאים, ו-Nextdoor, בה עושים שימוש 13% מהנשאלים.