המטוסים הפרטיים עדיין לא מצליחים להתרומם
השנה נמכרו 172 מטוסים פרטיים חדשים בצפון אמריקה - 70% פחות מאשר בתקופה המקבילה ב-2008; "עד 2016-2017 לא צפויה התאוששות"
מטוסים מיד שנייה עדיין נמכרים במחצית מהמחיר בו נמכרו ב-2008, בעוד שהמלאי נותר גבוה והשימוש בהם נותר הרבה מתחת לרמות השיא. זאת מכיוון שחברות ועשירי העולם מפחיתים במספר הטיסות הפרטיות.
השנה נמכרו 172 מטוסים פרטיים חדשים בצפון אמריקה - ירידה של יותר מ-70% בהשוואה ל-658 מטוסים חדשים שנמכרו בתקופה המקבילה ב-2008, כך לפי JETNET. ריצ'ארד אבולעפיה, אנליסט תעופה בטיל גרופ, אומר כי "עד 2016-2017 לא צפויה התאוששות בענף".
בתוך כך, עודף המטוסים בשוק הוביל לעלייה במכירת מושבים בטיסות פרטיות. ג'טסוט, חברת צ'ארטר שבסיסה בקליפורניה, מציעה כעת דילים של הרגע האחרון ב-499 דולר. נוסעים השבוע יכלו לשכור אחד ממטוסי החברה עם 4 מושבים מלוס אנג'לס ללאס וגאס או מוושינגטון לבוסטון ב-499 דולר. חברות אחרות מציעות מטוסים גדולים יותר עבור 5,000 דולר לטיסה או פחות.