הודות לסמארטפונים: מכירות החגים באינטרנט בארה"ב זינקו ב־15%
לפי הדיווח, קצב הצמיחה בהיקף המכירות המקוונות, שהסתכמו ב־35.3 מיליארד דולר, גבוה משמעותית מהעלייה במכירות הרשתות הקמעונאיות
המכירות המקוונות ברשת האינטרנט בארה"ב זינקו בחודשים נובמבר ודצמבר ב־15% לעומת התקופה המקבילה אשתקד — כך עולה מניתוח של חברת המחקר הקמעונאי קומסקור.
לפי הדיווח, קצב הצמיחה בהיקף המכירות המקוונות, שהסתכמו ב־35.3 מיליארד דולר, גבוה משמעותית מהעלייה במכירות הרשתות
בשבוע שלפני חג המולד עלו נתוני המכירות באינטרנט בשיעור חד יותר - 16% לעומת אשתקד, והגיעו ל־2.8 מיליארד דולר. סקוט ווינגו, מנכ"ל חברת צ'אנל־אדוויסור, המסייעת לסוחרים למכור מוצרים דרך אינטרנט, אמר ל"וול סטריט ג'ורנל" ש"הסיבה העיקרית לעלייה היא הפופולריות הגדלה של סמארטפונים, המאפשרים ביצוע תהליך פשוט יותר של כל רכישה". ווינגו ציין שהשנה התבצעו 10% מסך המכירות שלו באמצעות סמארטפונים לעומת 5% בלבד בשנה שעברה.