טעות יקרה: הניו יורק טיימס שלח הצעת הנחה ל-8.6 מיליון איש
העיתון תכנן לשלוח לכמה מאות אנשים הצעה לחידוש המינוי בהנחה של 50%, אולם ההודעה הגיעה בטעות לכמה מיליונים. לאחר שרבים התקשרו כדי לקבל את ההנחה, הוחלט להפסיק את המבצע
בניסיון למזער נזקים צייץ העיתון:
אלא שלרוע מזלו של הניו יורק טיימס הנזק כבר נגרם. אנשים רבים התקשרו כדי ליהנות מההטבה. בתחילה העיתון שיתף פעולה, ואף העניק את ההנחה למנויים ששילמו מחיר מלא ולא התכוונו בכלל לבטל את המנוי. אולם מרפי עדכנה כי לקראת שעות הצהריים הוחלט להפסיק ולהעניק את ההנחות, עם זאת היא לא הסכימה לפרט כמה עלתה השגיאה לעיתון או כמה אנשים פנו לקבלת ההנחה.