$
כלכלה ומדיניות

המכירות בעונת החגים בארה"ב צמחו הודות לתוספת של יום קניות נוסף

הפדיון הקמעונאי בין 'שישי השחור' לכריסמס צמח ב-18% בהובלת האלקטרוניקה והתכשיטים למרות ההנחות הגדולות שניתנו אשתקד

סוכנויות הידיעות 18:3928.12.09

יום קניות נוסף סייע להגדיל את הפדיון הקמעונאי בעונת הכריסמס לפי סקר שפורסם היום. סקר ההוצאה של מאסטרקארד וספנדינגפולס, העוקב אחר נתוני הקמעונאות בארה"ב, דיווח על צמיחה ביחס לשנה שעברה, עבור התקופה של בין יום שישי השחור עד ל-24 בדצמבר. עם זאת, בנטרול יום הקניות הנוסף

השנה הצמיחה היתה נמוכה בכ-3%.

 

"בסך הכל השנה ראינו יציבות בהיקף ההוצאה בניגוד לנפילה החופשית שנרשמה בשנה שעברה", אמר מייקל מקנמרה, סגן נשיא של חברת המחקר ספנדינגפולס. "הדבר ניכר בייחוד בהתחשב בכך שהמחירים עלו מעט השנה להבדיל מההנחות הגדולות שניתנו בשנה שעברה", הוא הוסיף.

 

לדבריו, יום הקניות הנוסף סייע השנה לצמיחה בכל הסקטורים בעוד שבשנה שעברה המבצעים הגדולים פיתו את הקונים לחנויות כבר בתחילת נובמבר ואילו השנה המסה הגדולה החלה רק לאחר חג ההודיה. הקניות צמחו בעונת החגים השנה ב-18% והשיפור ניכר בכל התקופה.

 

מכירות ההלבשה עלו ב-2.3%, האלקטרוניקה קפצה ב-6%, התכשיטים והיוקרה טיפסו ב-5.6%.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x